سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

علیرام نورایی:

سریال «روزهای ابدی» به بازه زمانی آغاز انقلاب اسلامی ایران تا تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد

سریال «روزهای ابدی»

سینماپرس: بازیگر فیلم «یتیم خانه ایران» گفت: در سریال «روزهای ابدی» نقش شخصیتی به نام بکتاش را بازی می‌کنم، نقشی که فراز و فرودهای بسیاری دارد و از جمله نقش‌های تاثیرگذار در روایت اصلی این اثر است.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش در سریال تلویزیونی «روزهای ابدی» گفت: این مجموعه از آن دست آثاری است که حضور در آن برایم لذتبخش بوده است، سریال «روزهای ابدی» قرار است از هفته دوم دی ماه روی آنتن برود و امیدوارم مخاطبان بتوانند با اثر و داستان آن ارتباط برقرار کنند.  

وی درباره مضمون سریال «روزهای ابدی» ادامه داد: روزهای ابدی داستانی معاصر و تاریخی - سیاسی است، موضوع این سریال به تاریخ اوایل انقلاب اسلامی باز می گردد و داستان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را مرور می‌کند. هسته اصلی سریال به بازه زمانی آغاز انقلاب اسلامی ایران تا تسخیر لانه جاسوسی می‌پردازد. بازیگر سریال «روزهای ابدی» با اشاره به نقش خود در این سریال افزود: در «روزهای ابدی» نقش بکتاش به عنوان یکی از منافقین را بازی می‌کنم، نقشی که فراز و فرودهای بسیاری دارد و از جمله نقشهای تاثیرگذار در روایت اصلی این مجموعه تلویزیونی است.

وی درباره احتمال موفقیت سریال «روزهای ابدی» در میان مخاطبان اظهار کرد: امیدوارم مردم سریال را دوست داشته باشند زیرا نزدیک به دو سال و نیم برای آن زحمت کشیده شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» درباره ایجاد برخی حواشی در قبال آثار تاریخ معاصر افزود: از نظر من خیلی نمی توان درباره این نقدها صحبت کرد زیرا این منتقدان قبل از دیدن اثر آن را به نقد می گذارند، اتفاقی که به هیچ وجه حرفه ای و عادلانه نیست.  

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره مستند بودن سریال «روزهای ابدی» افزود: به شخصه در هنگام تسخیر لانه جاسوسی دو ساله بودم و دیدی واضح از آن برهه تاریخی ندارم اما بدون شک گروه کارگردانی و نویسندگی تمامی ابعاد را بررسی کرده و کاملا مستند و واقعگرایانه به آن پرداخته اند.  

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری اضافه کرد: واقعیت امر در چند اثر تلویزیونی حضور دارم منتها اخبار آنها از طریق روابط عمومی اثر اعلام می شود، در قبال سینما هم به دلیل مشغولیت دو ساله در پروژه «روزهای ابدی» نتوانستم پیشنهادات را قبول کنم، حال باید دید از این پس چه اتفاقات و پیشنهاداتی رخ خواهد داد. البته در فیلم «اتوموبیل» به کارگردانی علی رامشه به ایفای نقشی کوتاه پرداختم که احتمالا راهی جشنواره فیلم فجر سی و نهم خواهد شد.  

نورایی در ادامه پیرامون ساخت برنامه «شهروند و مافیا» خاطرنشان کرد: ما از حدود یکسال و نیم پیش مشغول این پروژه تلویزیونی برای شبکه سلامت شدیم، این مجموعه ده فصل دارد که تاکنون هفت فصل آن روی آنتن رفته و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی هم روبرو شده است، این برنامه تاکنون بازخوردهای بسیار خوبی داشته و تا ماه رمضان سال آینده روی آنتن خواهد بود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.