چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۱

آیا بساط سریال سازی در رسانه ملی به سامان خواهد رسید؟

فرار روبه جلو آقای سلبریتی و آزمون معاونت جدید سیما در محک «پایتخت»

صدا و سیما؛ علی عسکری؛ حمید شاه آبادی

سینماپرس: بازیگر نقش اصلی سریال "پایتخت" در حالی انصراف خودش را اعلام می‌کند که در صفحه شخصی‌اش مثل همیشه همه‌چیز را گردنِ بقیه انداخت.

به گزارش سینماپرس، سریال "پایتخت" در فصل ششم به قولِ برخی از مدار خارج شد و نامه‌ علی عسکری و استفاده از عبارت "ستون فرهنگی پنجم دشمن" آنجا به کار رفت. تغییر مدیریتی در معاونت سیما و آمدنِ حمید شاه آبادی فصل دیگری از تحولات در "پایتخت" را رسانه‌ای کرد. جایی که قرار بود با تحمیل هزینه‌ای چندین میلیارد و دستمزدهای نجومی، "پایتختی" دیگر ساخته شود.  

در همین روزهای که همه می‌گفتند قراردادها بسته شده و در پیش‌تولیدند؛ حرف از بازگشت علیرضا خمسه بود و سارا و نیکا حذف شدند و البته اعلامِ دستمزد میلیاردی محسن تنابنده، در جواب همه این واکنش‌ها لحظاتی قبل، طراح سریال "پایتخت" مطلبی منتشر کرد که شاید خبر پایان "پایتخت" حداقل برای این روزها باشد.  

او با ساخت تیزری از تمام انتقادات رسانه‌ها به خودش، در صفحه مجازی‌اش نوشت: "لطفا دست از تخریب و عقیم‌سازی بردارید ...
پایتخت به عشق مردم ساخته و به خواست مردم ادامه پیدا کرده است و در حد سوادمان ایینه ای بوده در برابر جامعه با تمام کاستی‌هایش که به آن واقفم، تلاش شما هم همه این بوده که با مسموم کردن فضا و معناسازی‌های بیهوده و استخراج مفاهیم عجیب غریب از پایتخت دستاویز و ملعبه ای بسازید برای انتقام‌گیری‌هاتون از جناح مخالف یا ابراز وجود آن هم با نسبت دادن نظراتتان به مردم که هیچ‌گاه هم رای با شما نبوده. بگذریم.

هموطنان عزیزم امسال هم علی‌رغم فرصت بسیار کوتاه تا نوروز و به رغم همکاریهای سازمان و توافقات صورت گرفته تلاش کردیم مقدمات پایتختی جدید و در خور شأن شما بسازیم که شرایط مهیا نشد، یعنی من توانشو نداشتم و از همین جا از محضر همتون عذرخواهی می‌کنم تا فرصتی دیگر و فضایی پالوده‌تر، (با احترام و تشکر از همه جراید و رسانه های خبری مخالف و موافق و منتقدینی که دغدغه کمال و رشد و پیشرفت آثار را دارند) کوچک همه شما مردم شریف؛ محسن تنابنده.

حالا که او با طفره از پاسخ دادن به انتقادات و نوعی فرار رو به جلو انصراف داده، به سوالات بسیاری که در ذهن مردم و مخاطبین صورت گرفته هیچ پاسخی نداد. اینکه آیا ارقامی که در مورد دستمزد وی در رسانه ها منتشر شده واقعیت دارد یا خیر؟  

حال باید دید حمید شاه آبادی معاون سیما و دست‌اندرکاران امر، چه تصمیمی برای این سریال تلویزیونی خواهند گرفت؟ آیا برای همیشه "پایتخت" به پایان می‌رسد؟

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.