سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

معاون صدای رسانه ملی:

ذهن، روان و آرامش مردم در اختیار رسانه است/مدیری که در کنار برنامه رادیو نباشد نمی‌تواند بر کیفیت و کمیّت برنامه اثرگذار باشد

علی بخشی زاده مدیر شبکه دو

سینماپرس: بخشی‌زاده گفت: مدیری که در کنار برنامه رادیویی نباشد، نمی‌تواند بر کیفیت و کمیّت برنامه اثر بگذارد.

به گزارش سینماپرس، بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در دیدار با مدیران شبکه رادیویی جوان، هدف از برپایی این سلسله نشست‌ها را آشنایی با گروه‌های برنامه‌ساز هر شبکه، نوع فعالیت این گروه‌ها و سهم هر گروه از کنداکتور و در نهایت با خبر شدن از کاستی‌ها و مشکلات اعلام کرد و گفت: اعتماد به حوزه برنامه‌سازی و جلوگیری از سلب اعتماد به‌نفس در نیروی برنامه‌ساز، دفاع از کیان برنامه‌سازی و عوامل برنامه‌ساز و برطرف کردن مشکلات ایشان به ویژه مشکلات مالی و بیمه از مهمترین وظایف همه مدیران برای تقویت نیروهای هر شبکه است.

بخشی‌زاده با اشاره به لزوم نظارت بر محتوای برنامه‌ها توسط مدیران گروه‌ها، حضور ایشان را در کنار برنامه‌های زنده بسیار مهم و موثر دانست و افزود: مدیری که در کنار برنامه رادیو نباشد نمی‌تواند بر کیفیت و کمیّت برنامه اثرگذار باشد. باید بدانیم مدیریت آنتن از راه دور امکان پذیر نیست.

معاون صدای رسانه ملی با تاکید بر داشتن «اتاق فکر» در گروه‌ها و برنامه‌های شاخص بیان کرد: برنامه‌ها باید با دقت و اندیشه‌ورزی روی آنتن بروند و یکی از موارد مورد نیاز در این راستا ایجاد اتاق فکر در هر گروه برنامه‌ساز است؛ چرا که ذهن، روان و آرامش مردم در اختیار رسانه است و باید به شدت از همه جهات مراقبت کرد.

دیدار صمیمانه معاون صدای رسانه ملی با مدیران شبکه رادیویی جوان

بخشی‌زاده فعالیت حوزه «روابط‌ عمومی» در بدنه رسانه را بسیار سخت برشمرد و گفت: از آنجا که روابط‌ عمومی در هر مجموعه، حلقه وصل با اصحاب‌رسانه است، در یک سازمان رسانه‌ای این مهم سخت‌تر، دشوارتر و به مراتب پیچیده‌تر خواهد بود.

پیش از سخنان معاون صدا علیرضا مقصودی، مدیر رادیو جوان با معرفی مدیران ستادی، تاریخچه، اهداف و سیاست‌های رادیوجوان را مرور و آماری از برنامه‌های این شبکه رادیویی را ارائه کرد و گفت: نیروی‌انسانی خلّاق و کارآمد، بزرگترین سرمایه رادیو جوان است.

در ادامه مدیران رادیو جوان ضمن معرفی خود، گزارشی از عناوین، موضوعات و میزان برنامه و فعالیت‌های مجموعه خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.