شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

آیا «حسین انتظامی» فیلتر شکن ندارند؟

از سکوت آقای سازمان سینمایی تا سلبریتی های بی دغدغه در برابر شهادت یک دانشمند هسته ای!

حسین انتظامی

سینماپرس: شهید محسن فخری‌زاده را مظلومانه در خیابان‌های تهران به شهادت رساندند اما دریغ از پست یا استوری مدیران همیشه در فضای مجازی همچون سینمایی ارشاد تا سلبریتی‌هایی که همیشه درباره هرچیزی اظهارنظر می‌کنند.

به گزارش سینماپرس، روز گذشته خبر شهادت محسن فخری‌زاده از دانشمندان برجسته هسته‌ای رسانه‌ای شد. شهیدی که نقش مهمی در پیشبرد برنامه‌های علمی و هسته‌ای کشورمان داشت. این نخستین باری نیست که دشمنان برای ضربه به ملت ایران، به حذف فیزیکی نخبگان روی می‌آورند و فرزند برومندی از خیل نامداران ایرانی شهید شد.

استوری علیرام نورایی در صفحه مجازی‌اش قابل تأمل بود؛ چرا که نوشت: رفیق؛ سکوت درباره ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان نشانه روشنفکری و ضدجنگ بودن نیست! نشانه دیگری‌است! ننگ بر ترور، ننگ بر جنگ و ننگ بر جنگ‌افروز. روح همه شهای این خاک در آرامش

شهدای ترور، تلویزیون، صدا و سیما، شهید،

این نوع اظهار بازیگر سینما و تلویزیون که عمدتاً در کارهای استراتژیک به ایفای نقش می‌پردازد، نوعی انتقاد به سلبریتی‌هایی است که وقت و بی‌وقت نسبت به اتفاقات مختلف اظهارنظر می‌کنند اما بعد از این شهادت مظلومانه سکوت کرده‌اند. معلوم نیست به خاطر از دست دادن فالوورها و حتی تهدیدات اینستاگرام برای حذف صفحه و یا شاید هم به خاطر تابعیت در کشورهای دیگر، در این‌چنین اقداماتی کم‌فروغند و یا علت‌های دیگری دارد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.