پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

پروانه مرزبان:

با سوخت سرمایه افراد زیادی بیکار می‌شوند که در نهایت به کلیت سینما لطمه وارد می‌شود

صادق صادق دقیقی و پروانه مرزبان در افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سینماپرس: پروانه مرزبان با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه‌های خوابیده در سینما،گفت: مردم بیش از هر زمان دیگری به تفریح نیاز دارند.

به گزارش سینماپرس، پروانه مرزبان تهیه‌کننده سینما با اشاره به اینکه مردم بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفریح دارند، در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، گفت: مردم ما بیش از هر زمان دیگری نیاز به تفریح دارند که یکی از اساسی‌ترین آن‌ها دیدن فیلم و سینما رفتن است که در شرایط فعلی تعطیل شده. ‌ای کاش شرایطی فراهم می‌شد تا بتوانند از این مقوله بهترین بهره برداری را داشته باشند و حداقل برای چند ساعت از ناراحتی و مشکلات دور بمانند.

وی درباره تولید فیلم در شرایط فعلی، بیان کرد: پیشنهاد نمی‌کنم فیلم ساخته شود، چون احتمال ابتلا به کرونا و خطرات ناشی از آن زیاد است، ولی حداقل از افرادی که نیاز واقعی دارند و بیکار هستند، حمایت شود.

تهیه‌کننده «مرده خور» درباره حمایت از سرمایه‌های خوابیده در سینما، اظهار کرد: باید به حال فیلم‌هایی که قبلاً ساخته شده و سرمایه‌ای که خوابیده هم فکری کرد، چون بالاخره باید برگشت داشته باشند. وقتی این سرمایه‌ها از بین بروند دیگر نمی‌توان ادامه راه داد. از همه مهمتر با کمی تفکر و تأمل می‌توان فهمید در نبود و با سوخت سرمایه افراد زیادی بیکار می‌شوند که در نهایت به کلیت سینما لطمه وارد می‌شود.

مرزبان در پایان عنوان کرد: همه ما می‌دانیم در شرایط اقتصادی کنونی پیدا کردن سرمایه برای تولید یک فیلم مشکلات خاص خودش را دارد پس فیلم‌های ساخته شده و در نوبت اکران مانده، نیاز به حمایت ویژه دارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.