چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۹

لاجوردی: مدیرانی که چشم به غرب و شرق دارند جمهوری اسلامی را دچار آسیب مفرط کرده اند/ همه ما باید در پی حفظ عزت و استقلال کشورمان باشیم

عباس لاجوردی در نشست خبری فیلم سینمایی«جشن تولد»

سینماپرس: عباس لاجوردی کارگردان سینما در خصوص انفعال مدیران دولتی در همه حوزه ها و چشمداشت آن ها به انتخابات آمریکا و دستورات غربی ها برای اداره کشور گفت: مدیرانی که چشم به غرب و شرق دارند جمهوری اسلامی را در همه بخش ها و حوزه ها دچار آسیب مفرط کرده اند؛ من بسیار متأسفم کسانی سکان برخی ارگان های مهم دولتی را در دست گرفته اند که شعار اصلی انقلاب اسلامی یعنی «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» را فراموش کرده اند و همه چشم امیدشان را به بیگانگان و دشمنان قسم خورده این آب و خاک دوخته اند.

کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: متأسفانه رفتار منفعلانه و نگاه غرب زده برخی مدیران دولتی باعث شده تا طی این سال ها کشور ما با آسیب های زیادی روبرو شود. جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر، پیشرو و پیشتاز است که هیچ نیازی به بیگانگان و اجنبی ها ندارد و اگر مدیری خردمند و دغدغه مند در کشور وجود داشته باشد با تقویت روحیه خودباوری در مردم کاری می کند که تمام غربی ها جلوی ما زانو بزنند.

وی ادامه داد: مدیرانی که چشم امیدشان را به انتخابات آمریکا و رفتن ترامپ و آمدن بایدن و امثالهم دوخته اند به غرب وابستگی دارند. آن ها اغلب یا شهروند و سیتی زن آمریکا و کشورهای اروپایی هستند یا همسر و فرزندان شان در آنجا زندگی می کنند و یا بده بستان های عظیم مالی و تجارت و واردات و صادرات دارند و به دلیل همین منافع شخصی شان است که چشم به غرب دوخته اند.

لاجوردی سپس با بیان اینکه من دنیا را دیدم، در آمریکا هم بودم و در هیچ کشوری تا این حد شاهد خوباختگی مدیران نبوده ام اظهار داشت: نکته قابل تأمل آنجا است که خود مردم آمریکا به دولت های شان امید ندارند. من همواره گفتم آمریکا در آستانه فروپاشی است. بنده خودم در جنبش وال استریت حضور پیدا کردم و دغدغه مردم شان را دیدم. آن ها دغدغه ملی ندارند. من از حدود ۱۰ سال قبل به این نتیجه رسیدم!

این سینماگر متذکر شد: این فاجعه است که مردم آمریکا هیچ امیدی به روسای جمهورشان ندارند اما برخی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چشم به انتخابات ننگین آمریکایی ها دوخته اند! آقایان به خود بیایید! همه ما باید در پی حفظ عزت و استقلال کشورمان باشیم و باید بدانیم که تا زمانی که خودباخته باشیم و چشم به دست غربی ها بدوزیم هیچ منفعتی عایدمان نمی شود.

وی در خاتمه اظهاراتش یادآور شد: به عنوان یک مثال دم دستی باید بگویم اینکه مثلاً در کشور ما گوجه فرنگی نایاب و گران است به ترامپ و بایدن ربطی ندارد به خود مسئولان دولت ربط دارد. اینکه هر کالایی در اقصی نقاط مختلف کشور با نرخ های متفاوت فروخته می شود و نظارتی از سوی نهادهای ناظر وجود ندارد به دست غربی ها نیست و عدم دغدغه و اهتمام از سوی مدیران دولتی باعث همه این اتفاقات تلخ شده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.