دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۸

شاه حسینی: طی ۷ سال گذشته شاهد سرخوردگی شدید فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... بودیم

انسیه شاه حسینی در نشست تخصصی پژوهش در فیلمنامه نویسی سینمای انقلاب و دفاع مقدس

سینماپرس: انسیه شاه حسینی کارگردان سینما در خصوص انفعال مدیران دولتی در همه حوزه ها و چشمداشت آن ها به انتخابات آمریکا و دستورات غربی ها برای اداره کشور گفت: چرا دولت باید چشمش به دست امریکا باشد و همه مملکت را به حال خود رها کند!

کارگردان فیلم های سینمایی «شب به خیر فرمانده» و «زیباتر از زندگی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این باعث شرمساری است که مسئولان دولتی در هر پست و سمت و مقام و منصب و رده ای همه اتفاقات را به آمریکا ربط می دهند. باعث تأسف است که به جای تحرک و پویایی روز به روز بیش از گذشته حرکتی منفعلانه را از سمت آن ها شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه طی ۷ سال گذشته شاهد سرخوردگی شدید فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و... بودیم تصریح کرد: دولت یک مأموریت داشت که آمد و به خوبی هم مأموریتش را اجرا کرد. دولت آمد تا تولید را به خاک سیاه بنشاند، آمد تا پول ملی را به پایین ترین ارزش ممکن  برساند. مشخص است کشوری که پول ملی اش بی ارزش شود دیگر نمی تواند سر بلند کند.

شاه حسینی متذکر شد: نه فقط اقتصاد که در سایر حوزه های دیگر از جمله حوزه های مهم فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و... نیز ما شاهد عقبگرد جدی بودیم و متأسفانه اوضاع روز به روز بدتر از قبل می شود چرا که همانطور که تأکید کردم مسئولان دولت نوکر آمریکایی ها هستند.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو با تأکید بر اینکه تنها امید ما در جمهوری اسلامی ایران حضور ارزشمند حضرت آقا است اظهار داشت: ملاک برای ما تنها حضرت آقا هستند. نور زندگی ما حضرت آقا هستند. تنها امیدی که ما در زندگی مان داریم و با امید به ایشان صبح ها از خواب بلند می شویم حضرت آقا هستند. خوشبختانه ما ایشان را داریم که به مثابه یک چراغ راه هستند و بی شک با حضور و درایت مثال زدنی ایشان ما از این بحران ها نیز به زودی عبور خواهیم کرد و ان شاالله به زودی طی چند ماه دیگر عمر این دولت به سر می رسد و ما دوباره می توانیم در پرتو لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه حوزه های کشور پیشرفت کنیم و مشت محکمی به دهان آمریکای جنایتکار و ایادی اش بزنیم.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.