دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱

داریوش ارجمند:

غرب حقیقتاً به‌خاطر «انقلاب اسلامی» منافع‌شان را از دست داده‌اند/کم مانده ‌ترامپِ احمق، پیامبر اکرم ما را تحریم کنند!

داریوش ارجمند در نشست خبری فیلم سینمایی «روز بلوا»

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره اینکه دلیل توهین به پیامبر اعظم(ص) در فرانسه ‌ترس از انقلاب اسلامی است، گفت: مکرون و ‌دارودسته‌اش اعتقادی به آزادی‌بیان ندارند.

به گزارش سینماپرس، داریوش ارجمند بازیگر در واکنش به اهانت به پیامبر اسلام در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: این اتفاق نوظهوری نیست و ۱۴۰۰ سال است این اهانت‌ها را می‌شنویم. مگر در زمان حیات خود پیامبر اعظم نمی‌گفتند ایشان جادوگرند! این بازی‌های رئیس‌جمهورِ احمق و نژادپرستِ فرانسه ارزشی ندارد و این فرهنگ را این مسئول به نابودی کشانده است. چون فرانسوی‌ها خیلی مدعی‌اند که فرهنگ از آن‌جا به جهان صادر شده و بعد از یونانی‌ها آنها خودشان را صاحب فرهنگ می‌دانند. باید تاریخ را بخوانید که مکرون چطور به ریاست‌جمهوری رسیده، زندگی‌اش را بخوانید و حتی مشیِ زندگی‌اش در دوران تحصیلش را مرور کنید به تمام واقعیت موجود می‌رسید که چرا چنین اهانت‌هایی اتفاق افتاده و نمی‌خواهم با آوردن نام‌شان دهان خودم را نجس کنم.
وی تأکید کرد: دست به چنین کارهایی می‌زنند چون معلوم است و دردشان مشخص است، منافع‌شان را از دست داده‌اند. اینها حقیقتاً به‌خاطر «انقلاب اسلامی» منافع‌شان را از دست داده‌اند. ضربه زدن به ایران یا هجمه به عرصه‌های مختلفش همچون سینما و اقتصاد و مردان حکومتی‌اش، گواه بر همه این واقعیت‌ها است. واقعاًً آن‌قدر ذلیل‌اند و ذلیلانه دست به تحریم آدم‌ها می‌زنند که کم مانده ‌ترامپِ احمق، پیامبر اکرم ما را تحریم کنند!
بازیگر نقش «مالک ‌اشتر» سریال امام علی(ع) خاطرنشان کرد: مکرون هر غلطی که می‌خواهد بکند اما قبل از آن چقدر خوب است که از خودش عرضه نشان دهد و مملکت خودش را درست کند. چرا که بدبختی‌های عجیبی دارند؛ می‌گویند آزادی بیان اما به گفته سیدحسن نصرالله ببینید با ماجرای هولوکاست چه کردند و چه محاکمه‌ها و زندانی‌هایی را درنظر گرفتند. باید همچون دبیرکل حزب‌الله افشای‌شان کرد. بدترین آدم‌های روی زمین‌اند که خودشان به آزادی بیان و حتی آزادی انسان اعتقادی ندارند. بروید تاریخ را ببینید که در مراکش، تونس، آفریقا و حتی الجزایر چه بلایی سر مردم آوردند.
وی با اشاره به دوران تحصیل در فرانسه، افزود: من ۵ سال در فرانسه درس خواندم و این‌ها را می‌شناسم. به‌خصوص همین دولتمردان‌ و حتی آدم‌های عادی‌شان؛ اینها خودشان را نژاد برتر دنیا و محق در هر مسئله‌ای می‌دانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.