شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

انفعال دولت؛ چشمداشت به خارج از کشور/۴

شاهمرادی زاده: مدیران سست عنصری که چشم به انتخابات آمریکا دوخته اند خائن تمام عیارند/ هرگز اجازه نمی دهیم شیطان بزرگ بار دیگر به دستاوردهای انقلاب اسلامی تعدی کند

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما در خصوص انفعال مدیران دولتی در همه حوزه ها و چشمداشت آن ها به انتخابات آمریکا و دستورات غربی ها برای اداره کشور گفت: مدیران و هنرمندان سست عنصری که چشم به انتخابات آمریکا دوخته اند خائن تمام عیارند؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «در مورد آمریکا سیاست ما حساب شده و مشخص است و این سیاست با رفت و آمد اشخاص تغییر نمی‌کند؛ این که چه کسی رئیس جمهور بشود در سیاست ما هیچ تاثیری نمی گذارد و رفت و آمد اشخاص در آن تاثیری ندارد.»؛ بی شک هرکس دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارد با گوش جان این فرمایشات را درک می کند به جای چشمداشت به غربی ها و خیانت به وطن به فکر آبادسازی ایران اسلامی است.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مدیری مدبر و شایسته و بالیاقت است که در تلاش باشد تا کشور را به خودکفایی برساند. اینکه هر شخصی در درون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امید به آمریکای استعمارگر و جنایتکار داشته باشد یک خیانت بزرگ است. هر گونه تلاش مدیران در هر رده و حوزه ای برای ارتباط برقرار کردن با آمریکایی های خونخوار یک خیانت عظیم است و بی تردید ملت مسلمان و انقلابی ایران هرگز اجازه چنین خیانتی را نخواهند داد.

این سینماگر با تأکید بر اینکه هرگونه ارتباط با شیطان بزرگ یک غلط نابخشودنی است تصریح کرد: ما باید خودکفا باشیم. کسانی که دم از ارتباط با آمریکا و بازگشت به برجام و... می زنند می خواهند انگیزه و انرژی خودکفا بودن را از جوانان ایرانی بگیرند. بی شک هر آنکس که دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارد اجازه بازگشتن به برجام را نخواهد داد. همه ما می دانیم آمریکا به نفع ما کار نمی کند. ما باید باهوش باشیم و بفهمیم که آمریکایی ها نمی آیند منافع خودشان را رها کنند و به فکر منافع کشور ما باشند.

شاهمرادی زاده متذکر شد: ما به لطف خداوند متعال برجام را آتش زدیم و دیگر به سست عنصرها اجازه نمی دهیم به این پیمان بازگردند. خوشبختانه ما بعد از برجام مجدداً رآکتورهای هسته ای خودمان را در اراک و... فعال کردیم و موجبات افتخار برای کشورمان را فراهم آوردیم.

بازیگر فیلم سینمایی «بر بال فرشتگان» خاطرنشان کرد: هرگز اجازه نمی دهیم شیطان بزرگ بار دیگر به دستاوردهای انقلاب اسلامی تعدی کند؛ خوشبختانه امروزه آمریکای خونخوار در همه دنیا ذلیل و حقیر شده و دیگر کشورها هم به اندازه دو قران برای آمریکا و آمریکایی ها تره خرد نمی کنند. اینکه آمریکایی ها سال ۸۸ در کشور ما فتنه انتخاباتی ایجاد کردند و حالا این فتنه با لطف خدای بزرگ شامل حال خودشان شده یکی از بزرگترین برکات و نعماتی است که ما شاهد آن هستیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با انتقاد شدید از سلبریتی های بی سواد و فاقد دانشی که خود را در هر حوزه ای صاحب اندیشه و نظر می دانند گفت: متأسفانه سینماگران ما به مثابه ابزار دست دشمنان شده اند. ما در کشورمان نیاز به حضور هنرمندان و فیلمسازانی همچون زنده یاد مصطفی عقاد داریم که هنوز وقتی فیلم هایش مانند «الرساله» و یا «عمر مختار» پخش می شوند کمر استعمار می شکند.

شاهمرادی زاده افزود: همه هنرمندان و مدیران غرب زده باید بدانند انقلاب اسلامی به برکت خون سیدالشهدا (ع) به بهترین شکل ممکن به پیشتازی خود ادامه می دهد و اینکه برخی فکری می کنند آمریکایی ها و ایادی آن ها می توانند دوباره روزگاری در کشور ما به هر شکل جولان دهند امری محال و غیرممکن است.

این هنرمند در خاتمه اظهاراتش با تأکید بر اینکه ما نیاز به مدیران انقلابی، متعهد، بابصیرت و فهیم در عرصه فرهنگی و هنری داریم گفت: متأسفانه کلیت نظام روی سینما جایگاهی باز نکرده؛ این در حالی است که غربی ها با ساخت فیلم دنیا را برای سیاست ها و کارهای خود آماده می کنند. نکته قابل تأمل آنجا است که آمریکایی ها و غربی ها با وقاحت تمام حتی بعد از جنایت های شان برای توجیه خود دست به تولید فیلم های متعدد نیز می زنند اما دولت های ما بعد از انقلاب برای سینما تره ای خرد نکرده اند و سینمای ما همواره به صورت انفعالی در حوزه سیاست پیش رفته است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.