دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

برای هفته دوم؛

صدرنشینی «دزد صادق» در گیشه سینماهای آمریکا

لیام نیسن

سینماپرس: لیام نیسن با «دزد صادق» بار دیگر صدرنشین گیشه‌های فروش سینماهای آمریکا شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، «دزد صادق» تریلری با بازی لیام نیسن بار دیگر برنده گیشه داخلی آمریکا شد و این در حالی بود که از نمایش در ۲۵۰۲ سالن سینما تنها ۲.۴ میلیون دلار فروخت.

این فیلم گرچه ۴۴ درصد به نسبت سه روز اول اکرانش کاهش مخاطب داشت اما در مجموع در ۱۰ روز اول اکرانش ۷.۵ میلیون دلار فروخته است.

استودیو سازنده فیلم گفته باور داشته‌اند که اکران چنین فیلمی در این مقطع زمانی می‌تواند این فیلم را چندین هفته در سینماها نگه دارد و اکنون دو هفته صدرنشین شدن در فهرست فروش نشان دهنده همین امر است.

این در حالی است که سینماهای شهر نیویورک، لس‌آنجلس و سن‌فرانسیسکو هنوز بسته هستند. با وجود اینکه از نظر مجوز قانونی ۸۵ درصد سینماهای آمریکا اجازه فعالیت دارند اما در واقع تنها ۴۹ درصد سالن‌های سینما کار می‌کنند. علاوه بر این ساعت‌های کار سینماها کاهش یافته و ظرفیت پذیرش تماشاگر نیز برای فاصله‌گیری اجتماعی کم شده است.

«جنگ با پدربزرگ» فیلم خانوادگی با بازی رابرت دنیرو نیز با کاهش ۲۵ درصدی مخاطب از نمایش در ۲۳۴۵ سالن سینما ۱.۹ میلیون دلار دیگر فروش کرد و در مجموع فروشش را از نمایشی ۱۷ روزه به ۹.۷ میلیون دلار رساند.

«مرد خالی» فیلمی ترسناک از محصولات دیزنی نیز با شروع به کاری ملایم ۱.۳ میلیون دلار از نمایش در ۲۰۲۷ سالن سینما فروش کرد. این فیلم را کمپانی فاکس قرن بیستم پیش از اینکه به دیزنی فروخته شود تولید کرده بود.

«تنت» کریستوفر نولان نیز با فروش ۱.۳ میلیون دلار دیگر از نمایش در ۱۸۰۱ سالن سینما در هشتمین آخر هفته نمایشش کاهشی ۱۵ درصدی را تجربه کرد. این فیلم در بازار داخلی آمریکا نزدیک به ۲۹۰ میلیون دلار فروخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.