دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶

به کارگردانی مهدی علاءالدینی؛

آغاز عرضه اینترنتی مستند «چشمه‌ ای در میانچال»

عماریار

سینماپرس: عرضه اینترنتی مستند «چشمه‌ای در میانچال» به کارگردانی «مهدی علاءالدینی» و تهیه‌کنندگی «امیر مهریزدان» در سایت عماریار آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، عرضه اینترنتی مستند «چشمه‌ای در میانچال» به کارگردانی «مهدی علاءالدینی» و تهیه‌کنندگی «امیر مهریزدان» در سایت عماریار آغاز شد.
این روزها که مقابله با تهاجم فرهنگی، پای ثابت بودجه‌های فرهنگی کشور است، مستند «چشمه‌ای در میانچال» را می‌توان نمونه پیاده‌شده از کار فرهنگی مردمی و تأثیرگذار در یک شهر عنوان کرد.
مستند «چشمه‌ای در میانچال»، جدیدترین محصول مدرسه اندیشه و هنر (ماه) است که سرگذشت مسجدی در میانچال کاشان در اواخر دهه ۴۰ را بررسی می‌کند. در آن دوران که جریان‌های هنری فاسد در کاشان مشغول فعالیت بودند، حضور و فعالیت‌های متفاوت «حاج ‌آقا محمد مدنی» پسر «آیت‌الله مدنی»، در مسجد میانچال، سبب آغاز یک جریان فرهنگی در زمینه‌های هنری می‌شود و در سال‌های پیروزی انقلاب، کمک شایانی به حرکت انقلابی مردم کاشان می‌کند.
این اثر ۴۰ دقیقه‌ای که ترکیبی از آرشیوهای بکر و کمتر دیده‌شده از حرکت‌های فرهنگی و هنری دهه‌های ۴۰ و ۵۰ و مصاحبه با کارشناسان و مربیان هنری آن دوران است، می‌تواند به الگویی خوب و قابل اتکاء برای فعالان فرهنگی و کسانی که به کار تربیتی و آموزشی مشغول هستند تبدیل شود.
عموم مردم و علاقه‌مندان  برای تماشا و دانلود مستند جذاب «چشمه‌ای در میانچال»، می‌توانند به سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.