دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

سینمای جهان؛

«جنگ با پدربزرگ» به صدرنشینی «انگاشته» پایان داد

فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ»

سینماپرس: فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ» با نقش آفرینی رابرت دنیرو، به سلطه چند هفته‌ای «انگاشته» در گیشه آمریکا پایان داد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ»، کمدی خانوادگی به کارگردانی تیم هیل توانست با ۳.۶ میلیون دلار به صدر گیشه آمریکا برسد. این فروش کافی بود که «انگاشته» کریستوفر نولان بعد از مدت‌ها به رتبه دوم سقوط کند.

«انگاشته» که ششمین هفته اکران را پشت سر میگذارد، ۲.۱ میلیون فروخته تا با عملکرد نا امید کننده در گیشه آمریکا مجموعا به فروش ۴۸.۳ میلیون دلاری برسد. این فیلم البته در گیشه کشورهای خارجی فروش قابل قبولی داشته و مرز ۲۷۵ میلیون دلار را رد کرده است.

فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ» که قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود، داستان یک پدربزرگ ۷۰ ساله است که با نوه اش بر سر یک اتاق دچار مشکل می‌شود و ماجراهایی در بین آن‌ها رخ می‌دهد. این فیلم توانسته مخاطبان جدید زیادی را به سینما جذب کند. طبق آمار هالیوود ریپوتر از میان کسانی که بلیت این فیلم را خریده اند، ۴۶ درصد آن‌ها برای نخستین بار از زمان شیوع ویروس کرونا پا به سینما گذاشته اند.

کمپانی دیزنی در گیشه این روزها سه فیلم در حال اکران دارد که «شعبده بازی» اثر کلاسیک این شرکت، با ۱.۲ میلیون دلار، در هفته دومی که بازاکران می‌شود توانست به رتبه سوم پرفروش‌های هفته برسد. «جهش یافته‌های جدید» و «نامتعادل» فیلم‌هایی دیگری هستند که در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در کل، این هفته گیشه هالیوود از آنجایی که سینمای زنجیره‌ای رگال تمام شعبه‌های خود به جز ۷ مورد را به دلیل نبود محصولات جدید تعطیل کرده است، هفته بی جانی بوده است. طبق گفته رویترز در دوران همه گیری ویروس کرونا و بسته بودن بازارهای مهمی مثل نیویورک و لس آنجلس، از سال ۱۹۸۸ این کمترین میزان فروش برای فیلم صدرنشین است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.