شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به کارگردانی بهمن گودرزی؛

«قاتل بروسلی» با وجود تغییر نام به «رقصنده» همچنان نیمه‌کاره ماند

فیلم سینمایی «رقصنده»

سینماپرس: گروه ساخت فیلم «رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی منتظر دریافت مجوز برای ورود به هنگ کنگ یا کشور جایگزین هستند تا فیلم را به اتمام برسانند درحالیکه پس از چندماه هنوز این اتفاق رخ نداده است.

به گزارش سینماپرس، در همه‌گیری و شیوع ویروس کرونا عمده فیلم‌های سینمایی در وضعیت معلقی باقی مانده‌اند؛ به طوری‌که حتی فیلمسازانی که فیلم‌هایشان را از چندی پیش کلید زده‌اند با احتیاط دوچندان و طی بازه زمانی بیشتری مشغول کارند و برخی نیز به اجبار ادامه تولید را متوقف کرده‌اند.

«رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی از پروژه‌هایی سینمایی است که سه ماه پیش کلید خورد و به رغم فیلمبرداری بخش‌های زیادی از فیلمنامه اما هنوز هم نتوانسته به پایان برسد.

این فیلم در دو بخش ایران و نیز خارج از کشور روایت خواهد شد که طی دو ماه اخیر پرونده سکانس‌های داخلی بسته شده اما گروه همچنان در تلاش است قسمت‌های باقی مانده را در صورت دریافت مجوز برای ورود به هنگ کنگ یا تایلند، در آنجا جلوی دوربین ببرند. با این حال تاکنون مجوزهای لازم صادر نشده و عوامل نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند.

«رقصنده» با نام قبلی «قاتل بروسلی» از حضور امیر جعفری و امین حیایی بهره می‌برد که نزدیک به ۸۰ درصد از آن ضبط شده و باید دید ۲۰ درصد باقی‌مانده چه زمانی و در کدام کشور به انتها خواهد رسید. امیرحسین رستمی، مرتضی رحیمی و ریحانه پارسا از دیگر بازیگران این این اثر هستند.

«رقصنده» فیلم کمدی با محوریت موضوع پناهندگی است که تهیه‌کنندگی آن را مرتضی شایسته برعهده دارد و با مشارکت کمپانی p.s.f تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.