دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

در چهاردهمین دوره؛

اعلام زمان بندی ۴ کارگاه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

سینماپرس: حسین نمازی، آرمان فیاض، بهمن ارک و امید شمس در کارگاه های فیلمسازی چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی تجربه های خود را با هنرجویان به اشتراک می گذارند.

به گزارش سینماپرس، ۴ کارگاه فیلمسازی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی» طی هفته جاری و هفته آینده در شهر گرگان برگزار می شود.

بهمن ارک در کارگاه «فیلم خودت را بساز» و امید شمس نیز در کارگاه «اصالت نگاه؛ از فیلم کوتاه تا بلند» پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مهر با علاقه مندان به سینما گفتگو خواهند کرد.

حسین نمازی نویسنده و کارگردان نیز با موضوع «مهندسی فیلم؛ از ایده تا فیلمنامه» شنبه ۱۲ مهرماه برای هنرجویان صحبت خواهد کرد.

همچنین آرمان فیاض فیلمبردار و فیلمساز در کارگاهی با عنوان «جهان خودت را بساز و برای آن چراغی بیافروز» به عنوان مدرس حضور دارد، این کارگاه یکشنبه ۱۳ مهرماه برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی» با مدیریت سعید پوراسماعیلی و به همت انجمن سینمای جوانان ایران در سالن نگاه تالار فخر الدین اسعد گرگانی شهر گرگان برگزار می شود.

این جلسات با رعایت پروتکل های بهداشتی و در نظر گرفتن ظرفیت محدود در جریان خواهد بود. علاقه مندان به ثبت نام و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۱۸۶۷۵۱۵۶ تماس بگیرند.

چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه «رضوی» با محوریت سیره علمی و عملی امام رضا علیه السلام به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اسفند ماه امسال در شهر گرگان برگزار خواهد شد.

دبیری این رویداد را سعید نجاتی برعهده دارد و آخرین مهلت دریافت آثار آن نیز یکم آذر ۹۹ اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.