سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

نویسنده سریال مطرح کرد؛

احتمال تولید ادامه «سرگذشت» در سال آینده

مجموعه تلویزیونی «سرگذشت»

سینماپرس: نویسنده سریال«سرگذشت» گفت: تلویزیون به ما پیشنهاد ادامه تولید و نگارش را داده است و مشغول گپ و گفت هستیم و در خوش بینانه ترین حالت ممکن تولید این سریال به سال آینده برسد.

به گزارش سینماپرس، «امیرمحمد عبدی» نویسنده سریال «محکومین» و «سرگذشت» که سال گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، به فارس، گفت: این روزها که در قرنطینه هستیم، مشغول نگارش هستم و هنوز کاری را به قطعیت نرساندم.

وی درباره تولید ادامه سریال «سرگذشت» بیان داشت: حقیقت این است که تلویزیون به ما پیشنهاد ادامه تولید و نگارش را داده است و مشغول گپ و گفت هستیم و در خوش بینانه ترین حالت ممکن تولید این سریال به سال آینده برسد. به این دلیل که کار با همان سبک و فرم ساختاری اپیزودیک شروع شد و با همان شیوه هم باید ادامه پیدا کند و نگارش کارهای اپیزودیک کمی زمان بر است

فصل دوم سریال «محکومین» با نام «سرگذشت» در ۳۵ قسمت به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سید حاتمی برای شبکه یک سیما تولید و در سال گذشته پخش شد.

موضوع محوری در «محکومین ۱» مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص داشت.

نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی،  مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و ... از بازیگران این سریال اپیزودیک بودند.

در «محکومین ۱» که سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد،   لیلا زارع بازیگر ثابت بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری، ‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت، شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی  و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.