چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵

به کارگردانی اصغر عباسی؛

«سِتین» و «زنگ‌ها» به فستیوال فیلم کالیفورنیا می‌رود

فیلم کوتاه «سِتین»

سینماپرس: فیلم‌های کوتاه «سِتین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی اصغر عباسی به آمریکا می‌روند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های کوتاه «سِتین» و «زنگ‌ها» به کارگردانی اصغر عباسی در ادامه اکران جهانی خود به فستیوال فیلم Make Art کالیفورنیا آمریکا راه یافت.

این فستیوال که پنجمین دوره خود را با شعار «به جای جَنگ، هنر بساز» برگزار می‌کند به‌صورت اختصاصی برای حمایت از آثار هنری از سراسر جهان در زمینه‌های مختلف سینما و تلویزیون برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «سِتین» طی چهارمین حضور جهانی خود با بازی سیامک اطلسی، سیما خضرآبادی، علیرضا ساوه درودی و رامین مراقی به تهیه کنندگی اکبر عباسی و فیلم کوتاه «زنگ‌ها» طی دومین حضور جهانی خود با بازی طناز رضایی و نرگس درخشان به تهیه‌کنندگی اصغر عباسی که پخش آن‌ها توسط موسسه مآفیلم انجام می‌شود در چرخه اکران و رقابت جهانی قرار دارند.

اصغر عباسی دانش آموخته انجمن سینمای جوانان ایران و دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است که به دنبال ارائه آثاری با زبان بین‌المللی برای تمام مردم جهان است و تا کنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته است.

پنجمین دوره فستیوال فیلم Make Art در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ در کالیفورنیا آمریکا با اهداف خیرخواهانه سازماندهی شده و در پی ترویج و توسعه پروژه‌های هنری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.