سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۹

با ایفای نقش «مریم مجدلیه«؛

«لیلا حاتمی‌» همکار «ترنس مالیک» می شود؟

لیلا حاتمی در جشنواره برلین

سینماپرس: در روزهای اخیر اخبار هیجان‌انگیزی درباره حضور لیلا حاتمی در فیلم جدید یکی از کارگردانان صاحب نام سینما به گوش می‌رسد که تا کنون توسط منابع رسمی تایید نشده است.

به گزارش سینماپرس، لیلا حاتمی از بازیگران زن سینمای ایران است که احتمالا در سینمای جهان برای بازی در فیلم برنده اسکار  «جدایی نادر از سیمین» شناخته شده است.  

حالا اخباری جذاب درباره بازی ستاره سینمای ایران در فیلم جدید ترنس مالیک به گوش می‌رسد. مالیک کارگردان «درخت زندگی» ‌ و برنده نخل طلای جشنواره کن است. او سه بار نامزد دریافت اسکار هم شده است.  

نخستین بار از در «آرت‌تاکس» ‌ منتشر شد که آژانس بازیگر «adequate» در فهرست کارهای سینمایی لیلا حاتمی عنوان فیلم ترنس مالیک را بدون هیچ توضیحی اضافه کرده است.  

از همین جا گمانه‌زنی رسانه‌ها درباره حضور او در فیلم «آخرین سیاره» که به زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) می‌پردازد، شروع شد. در همین گمانه‌زنی‌ها بود که از سپردن نقش مریم مجدلیه به لیلا حاتمی سخن به میان آمد.  

امروز نیز رسانه‌ها از اضافه شدن نام لیلا حاتمی به فهرست بازیگران «آخرین سیاره» در پایگاه اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDB) خبر دادند و البته خیلی از رسانه‌ها این را نشان قطعی بودن حضور حاتمی در فیلم تلقی کردند.  

از آنجا که «IMDB» با مشارکت دوست‌داران سینما بروزرسانی می‌شود و امکان ویرایش مطالبش برای کاربران وجود دارد نمی‌توان با اطمینان کامل در این باره نظر داد.  چنانچه پیش از این خبر حضور سعادت آکسوی در فیلم «همه می‌دانند» اصغر فرهادی به همین طریق در رسانه‌ها منتشر شد و خیلی زود هم تکذیب شد.  

فیلم جدید ترنس مالیک با عنوان «آخرین سیاره» به فرازهای گوناگونی از زندگی حضرت عیسی مسیح (ع) می‌پردازد. مالیک در این فیلم نویسندگی و کارگردانی را به عهده دارد و از بازیگرانی چون ماتیاس شونارتس بازی گرفته است.  

نمایی از ماتیاس شونارتس در «آخرین سیاره»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.