دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

فریبا کوثری:

سینما سال به سال وضعیت بدتری پیدا می‌کند و آثار خوب در آن ساخته نمی‌شود

فریبا کوثری و فاطمه سمرقندی در نشست خبری مسابقه بازیگری ستاره ۲۰

سینماپرس: بازیگر سریال «مختارنامه» گفت: هنوز هیچ پیشنهادی از سوی داوود میرباقری برای بازی در سریال «سلمان فارسی» به من نشده است، تا جایی که می‌دانم تا یکسال آینده هیچ بازیگر زنی در این سریال حضور نخواهد داشت و کلیه بازیگران مرد خواهند بود.

به گزارش سینماپرس، فریبا کوثری در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا در هیچ کاری مشغول بازی نیستم و ترجیح می‌دهم در خانه مانده و از خود و خانواده‌ام مراقبت کنم، شرایط این بیماری به نحوی است که طبیعتا در خانه ماندن می‌تواند ما را از بسیاری از خطرات مصون نگه دارد.

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را هم بگویم که پیشنهاداتی که طی ماه‌های گذشته به من شده کیفیت لازم را نداشتند و آنها را قبول نکردم، اگر قرار باشد خطر بازی در شرایط کرونایی را به جان بخرم باید حداقل اثری باشد که از کیفیت لازم برخوردار باشد.  

بازیگر سریال «مختارنامه» درباره احتمال حضورش در سریال «سلمان فارسی» اظهار کرد: هنوز هیچ پیشنهادی از سوی داوود میرباقری برای بازی در این سریال به من نشده است، تا جایی که می‌دانم تا یکسال آینده هیچ بازیگر زنی در این سریال حضور نخواهد داشت و کلیه بازیگران مرد خواهند بود، از سال آینده حضور بازیگران زن این سریال آغاز می شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: این سریال به صورت فصل بندی تولید می‌شود، در فصل‌های در حال تولید بازیگران زن ایرانی حضور ندارند و شاید در فصل های بعدی این اتفاق حاصل شود، به هر صورت من از این حضور احتمالی استقبال می‌کنم.

بازیگر سریال «بازگشت» درباره وضعیت اخیر سینما اظهار کرد: در کل سینما سال به سال وضعیت بدتری پیدا می‌کند و آثار خوب در آن ساخته نمی‌شود، گاها شاهد برخی آثار خوب هستیم اما آنها هم انگشت شمار هستند و بخش کلی سینما وضع خوبی ندارد.  

وی با اشاره به تعطیلی بسیاری از پروژه ها به دلیل بیماری کرونا اضافه کرد: متاسفانه شیوع کرونا وضعیت سینما را بدتر از قبل کرد، اکثریت پروژه‌ها تعطیل شده‌اند زیرا هیچ دورنمایی هم در این زمینه وجود ندارد، وضع تئاتر خیلی بدتر سینما است، اهالی تئاتر روزگار غم انگیزی را سپری می کنند و هم اکنون اکثریت تماشاخانه‌ها در حال ورشکستگی هستند.  

این بازیگر سینما و تلویزیون سال ۹۹ را سالی ناامید کننده خواند و ادامه داد: در کل شاهد سال خوبی نیستیم، از سویی بیماری کرونا و از سویی از دست دادن بسیاری از هنرمندان عزیز کشورمان باعث شده تا سال اندوهناکی را پشت سر بگذاریم.  

وی با اشاره وضعیت ناگوار معیشت بازیگران در ماه‌های گذشته خاطرنشان کرد: متاسفانه اکثر بازیگران ما این روزها طعم بیکاری را کشیده و با مشکلات ناراحت کننده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. حال اهالی بازیگری به هیچ وجه خوب نیست، امیدوارم هرچه سریعتر بیماری کرونا از کشور برود و به زندگی معمول خود بازگردیم.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.