سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

انفعال مدیران فرهنگی در قبال تولید آثار دینی/۳

شاهمرادی زاده: مسئولان فرهنگی و سینمایی با فراماسونرها همراهی دارند/ فرهنگ اصیل و ارزشمند دینی و اسلامی در سینما و تلویزیون نمودی ندارد!

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما همزمان با آغاز با ماه محرم در رابطه با انفعال مدیران فرهنگی در قبال تولید آثار دینی گفت: مسئولان ما عملکردی انفعالی ندارند، ای کاش عملکرد آن ها در خصوص تولید آثار ارزشمند انقلابی، دینی، مذهبی و دفاع مقدس، انفعالی بود! گویی مسئولان فرهنگی و سینمایی با فراماسونرها همراهی دارند و عملکردشان تنها بر پایه اهداف و خواسته های آن ها است!

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخرماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مسئولان سینمایی اگر عملکردی انفعالی داشتند ما حداقل شاهد تولید سالی یک فیلم ارزشمند راجع به قیام امام حسین (ع) و حادثه عظیم عاشورای حسینی (ع) بودیم!

وی تصریح کرد: راهی که مسئولان ما می روند راه همکاری با دشمنان و معاندان است؛ آن ها فرهنگ عاشورا و اسلام و انقلاب و تفکر حسینی (ع) را رسماً از سینما و تلویزیون حذف کرده اند. برای اثبات این مدعا همین کافی است که ما مدت ها است شاهد نماز و مسجد و هیأت و... در فیلم های سینمایی نیستیم اما به جای آن تا جایی که شده لودگی و کلمات رکیک و ناپسند و رفتارهای جلف و رابطه های دختر-پسری عجیب و غریب در سینمای ایران دیده می شود.

شاهمرادی زاده سپس با طرح این سوأل که جایگاه ائمه اطهار (ع) و تفکر حسینی (ع) در سینمای ایران کجاست؟ اظهار داشت: کاری را که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در جبهه جنگ نرم نتوانستند انجام دهند، مدیران و مسئولان سینمایی انجام دادند! مسئولان ما با سیاست گذاران هالیوود که ریشه صهیونیستی دارند همکاری کرده و از همین رو است که ما شاهد تولید آثار ارزشمند راجع به نهضت عاشورا نیستیم!

این سینماگر با انتقاد شدید از عملکرد مدیران سینما و تلویزیون گفت: بنده نوعی طرح های مکرری را در خصوص امام زمان (ع)، دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی و... ارائه کرده ام اما متأسفانه هیچ وقت از ساخت این طرح ها که به نفع دین و اسلام و جامعه است حمایت نشده است اما در عوض ما شاهد تولید انبوه آثاری هستیم که فرهنگ اصیل و ارزشمند دینی و اسلامی و انسانی را از بین برده اند! متأسفانه فرهنگ اصیل و ارزشمند دینی و اسلامی در سینما و تلویزیون نمودی ندارد و این بسیار تلخ و ناراحت کننده است.

وی در خاتمه این گفتگو خاطرنشان کرد: بی شک اگر تلاش ها و دغدغه های شخصی برخی افراد در سینما و تلویزیون نبود همین چند اثر محدود مانند «مختارنامه» و «روز واقعه» هم تولید نمی شد! این باعث شرمساری ما در جمهوری اسلامی ایران است که از هر ۱۰۰ فیلمی که در سینمای مان تولید می شود نهایتاً ۳-۴ مورد از آن ها در خصوص دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، پاسداری از ارزش های دنی و مذهبی و ارزش ها است در حالی که این روند باید شکل معکوسی داشته باشد.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.