شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

به کارگردانی نادر ساعی‌ور؛

«نامو» در جشنواره هنگ‌کنگ

فیلم کوتاه «نامو»

سینماپرس: فیلم کوتاه «نامو» به کارگردانی نادر ساعی‌ور در بخش رقابت اصلی (رقابت سینمای جهان) جشنواره فیلم «هنگ کنگ» به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس، چهل و چهارمین جشنواره فیلم «هنگ کنگ» به علت شیوع ویروس کرونا با ۴ ماه تعویق در مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد سینمایی فهرستی از آثار پذیرفته شده در جشنواره را با هدف حمایت از این آثار سینمایی منتشر کرد اما هیچیک از فیلم‌ها به دلیل لغو جشنواره، نمایش فیزیکی یا آنلاین نخواهند داشت و تنها هیات داوران جایزه فیپرشی (انجمن بین‌المللی منتقدان سینمایی) و جایزه «فایربر» به صورت آنلاین به داوری و انتخاب برندگان اقدام خواهند کرد.

امسال فیلم «نامو» به کارگردانی نادر ساعی‌ور در بخش رقابتی اصلی (رقابتی سینمای جهان) این رویداد و همچنین نسخه ترمیم شده از ۳ فیلم از عباس کیارستمی شامل «بزرگداشت معلم»، «قضیه شکل اول، قضیه شکل دوم» و «دو راه حل برای یک مساله» در بخش کلاسیک جشنواره «هنگ کنگ» به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم «نامو» (بیگانه) به تهیه کنندگی مستانه مهاجر و به سرمایه گذاری نوید محمدزاده و پژمان بازغی تولید شده است. بختیار پنجه‌ای، سویل شیرگیر، نادر مهدی‌لو، ناصر هاشمی، هادی افتخارزاده، فیروز عاقلی و تارا آقاجانی بازیگران این فیلم هستند.

پخش این فیلم توسط شرکت آرت هود اینتریمنت انجام می‌شود.

سایر عوامل فیلم «نامو» (بیگانه) عبارتند از مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته، تدوین: جعفر پناهی، صدابردار: عبدالرضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، مدیرتولید: سامان ایرانزاده، دستیار کارگردان: امیر اطمینان، مدیر روابط عمومی: علی پاکزاد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.