چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

روی آنتن شبکه سه سیما؛

رونمایی از تازه های «میدون» برای رونق کسب و کار

مسابقه میدون

سینماپرس: دستگاه آبیاری، نرم افزارهای تشخیص چهره، بازی های رایانه ای، زراعت نوعی چوب و شیوه جدید بسته بندی ۹ و ۱۰ مرداد ماه میزبان مخاطبان شبکه سه سیما می شود.

به گزارش سینماپرس، قسمت های جدید این مسابقه کارآفرینی پنجشنبه و جمعه ۹ و ۱۰ مرداد از شبکه سه سیما پخش می شود.
شرکت کنندگان قسمت پنجم این مسابقه شامل معرفی سه طرح جدید با اجرایی متفاوت خواهد بود. اجرای اول این قسمت بر عهده منصوره کریمی است که با معرفی تجهیزات جانبی خودرو، محصولات نوآورانه و ابداعی خود را به داوران ارائه می کند.
اجرای دوم را نیز مهدی محرم پور برعهده خواهد داشت. او با دستگاه آبیاری زیرزمینی کشاورزی وارد «میدون» خواهد شد و مدعی است که دستگاه او شیوه نوینی در آبیاری زیرزمینی ارائه می دهد.
اجرای سوم نیز بر عهده حمید میرزایی است و این کارآفرین جوان نرم افزار تشخیص چهره را به عنوان طرحی جدید برای ایجاد کسب و کار در مسابقه مطرح می کند. او معتقد است از این تکنولوژی می توان برای ادارات و بررسی دقیق ورود و خروج کارمندان استفاده کرد.
قسمت ششم مسابقه بزرگ «میدون» از سه اجرا و کارآفرینان جوان دیگر میزبانی خواهد کرد. حبیب داستانی در اجرای اول این قسمت با ارائه بازی های رایانه ای داوران را در معرض ایده و طرح خود قرار می دهد.
علی اکبر محمدی و حبیب اسماعیلیان با بسته بندی خرمای زاهدی به صحنه «میدون» می‌آیند. این دو کارآفرین، با پیشرفت کسب و کار خود، مدعی هستند کیفیت بهتری نسبت به دیگر رقبا در تولید و بسته بندی خرما ارائه کرده اند.
اجرای سوم این قسمت از برنامه را امیرحسین حاج باقری بر عهده دارد. او با زراعت چوب پالونیا، مدعی است نیاز کشور به چوب برطرف و دو میلیارد دلار ارز نیز ذخیره می شود.
مسابقه میدون کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.