سه‌شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱

توسط ناتالی پورتمن صورت گرفت؛

تایید زمان آغاز فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی «ثور»

فیلم ثور:عشق و تندر

سینماپرس: ناتالی پورتمن، بازیگر فیلم سینمایی «ثور:عشق و تندر» اعلام کرد که تولید این فیلم تا سال آینده میلادی آغاز نخواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از اِن اِم ای، ناتالی پورتمن بازیگر فیلم سینمایی «ثور:عشق و تندر» تایید کرد که فیلمبرداری این اثر که از دنیای ابرقهرمانی مارول است در سال ۲۰۲۱ شروع خواهد شد. توقف تولید این فیلم سینمایی اوایل امسال با شیوع ویروس کرونا اعلام شده بود.

در قسمت چهارم از سری فیلم‌های «ثور»، ناتالی پورتمن، بازیگری که سابقه برنده شدن جایزه اسکار را دارد، در نقش جین فاستر بازخواهد گشت.

او جزئیات جدیدی از مرحله‌ای که این فیلم سینمایی قرار دارد اعلام کرد و گفت: ما هنوز فیلمبرداری را آغاز نکرده ایم. زمان بیشتری برای آمادگی بدنی نیاز داریم چرا که من از این لحاظ در وضعیت خوبی نیستم.

پورتمن ادامه داد: بسیار هیجان زده هستم، در اوایل سال آینده برای فیلمبرداری به استرالیا خواهیم رفت. واضح است که همه چیز به خاطر کرونا عجیب است و هیچکس نمی‌داند که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما برنامه فعلا سفر به استرالیا است.

علاوه بر ناتالی پورتمن، کریس همسورث هم برای بازی در نقش اصلی این فیلم باز خواهد گشت و تسا تامپسون هم دیگر بازیگر این فیلم خواهد بود. گفته می‌شود کریستین بیل هم به عنوان شخصیت منفی و شرور در این فیلم ایفای نقش می‌کند.

تایکا وایتیتی که پیش از این فیلم سینمایی «ثور:رگنراک» را ساخته است، کارگردانی این فیلم را هم بر عهده دارد. او در اسکار ۲۰۲۰ برای فیلم سینمایی «خرگوش جوجو» جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.