یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶

در فراق همایون‌رضا عطاردی؛

هنرمند متعهدی که «حامد بهداد» را هم در سوگ خود نشاند/پیام تسلیت مدیرعامل فارابی

حامد بهداد

سینماپرس: حامد بهداد، متنی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و در آن از همایون‌رضا عطاردی، آهنگساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون نوشت که دیروز بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش سینماپرس، همایون‌رضا عطاردی، آهنگساز و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، صبح دیروز (جمعه سوم مرداد) بر اثر کرونا در بیمارستان درگذشت. حامد بهداد، به یاد این هنرمند مشهدی، متنی را استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

در بخشی از استوری حامد بهداد آمده است: «خداحافط دوست خوبم، خداحافظ همایون عطاردی، ...، من دستم می‌لرزد، باور نمی‌کنم. چه بسیار بی‌خانه بودم و مهمان اتاق کوچک دانشجویی تو می‌شدم.و شعرها خواندی و موسیقی‌ها شنیدیم و خیابان گرگان و نظام‌آباد شاهد آن همه گفت‌وگو است بین ما. چقدر سختی کشیدیم. یادم نمی‌رود اولین باری که مرا دیدی، با صدای بلند، جلوی جمع گفتی «روزی تو مشهورترین بازیگر سینمای ایران خواهی شد». من ترین نشدم، اما شدم. آن روز من با یک چمدان قرمز و کهنه، پر از لباس و کتاب، آواره و سرگشته از مشهد رسیده بودم تهران... از آن روز رفاقت ما شروع شد...»

همچنین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت «همایون‌رضا عطاردی» را تسلیت گفت.

در پیام علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون

در نهایت اندوه و تاسف، باور می‌کنیم سفر غریبانه و مظلومانه‌یِ هنرمند نازنین، مرحوم مغفور «همایون‌رضا عطاردی» را که نجیبانه، دعوتِ پروردگارش را پاسخ گفت.

عرصه فرهنگ، هنر و قرآن پژوهی، یکی از مردانِ نیک خود و سینمای ایران، تهیه‌کننده‌ای کوشا و فروتن را از دست داد.

با تسلیت مصیبت فقدان این هنرمند متعهد به جامعه هنری، از درگاه یگانه ایزدِ مَنان، برای خانواده عزیزش و بازماندگانِ مُکرمش، صبر و طمانینه و برای روحِ سبک بارش، آرامشِ ابدی می‌طلبیم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی

علیرضا تابش»

«همایون‌رضا عطاردی» شنبه ۴ مرداد بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت. پیکر این هنرمند برای خاکسپاری به مشهد مقدس منتقل شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.