چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

حمیدرضا پگاه:

اکران آنلاین به نوعی تنها راه فعلی برای ادامه کار سینما است

آنا نعمتی و حمیدرضا پگاه در نمایی از فیلم سینمایی یکی می خواد باهات حرف بزنه به کارگردانی منوچهر هادی

سینماپرس: بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» گفت: در سریال «خانه امن» نقش «کمال» را ایفا می‌کنم، کمال یک مامور امنیتی است، روایت این سریال درباره فعالیت گروهک تروریستی داعش بوده و در این زمینه داستان کاملا متفاوت و جذابی را دنبال می‌کند.

به گزارش سینماپرس، حمیدرضا پگاه در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» هستم، این سریال طی ماه‌های گذشته وارد مرحله فیلمبرداری شده و همچنان کار من در آن ادامه دارد.  

وی درباره نقش خود در این سریال اذعان کرد: در این اثر نقش «کمال» را ایفا می‌کنم، کمال یک مامور امنیتی است، روایت این سریال درباره فعالیت گروهک تروریستی داعش است و در این زمینه داستان کاملا متفاوت و جذابی را دنبال می کند.  

 «خانه امن» روایتی متفاوت از داستان داعش است/سینما چاره‌ای جز اکران آنلاین ندارد

بازیگر فیلم «دیدن این فیلم جرم است» درباره مضمون سریال تلویزیونی «خانه امن» اظهار کرد: داستان این سریال بسیار متفاوت است و امیدوارم مخاطب هم بتواند با آن ارتباط خوبی برقرار کند، داستان «خانه امن» به دلیل اتفاقات معاصری که در آن مطرح شده جذابیت‌های خاص خود را برای مخاطبان دارد.  

وی در همین رابطه اذعان کرد: با توجه به تولید سریال تا اینجای کار به نظر من اثر قابل تامل و خوبی تولید شده است، فیلمنامه بستر اصلی هر اثر است و «خانه امن» از همان قدم اول با فیلمنامه و کارگردانی خوبی آغاز به کار کرده است.  

بازیگر فیلم سینمایی «گیلدا» با اشاره به احتمال اکران آنلاین این فیلم سینمایی اضافه کرد: اکران آنلاین به نوعی تنها راه فعلی برای ادامه کار سینما است، اتفاقی که طبیعتا مطلوب و ایده آل نیست اما در شرایط فعلی بیماری کرونا راه دیگر و انتخابی متفاوت باقی نمانده است.  

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: از نظر من اکران آنلاین می تواند مسیر موفقی را طی کند اما این موفقیت به تامین امکانات و بهبود وضعیت این مدیوم از اکران بستگی دارد، از نظر من موفقیت در حیطه اکران آنلاین وقتی رخ می‌دهد که فرهنگ اینگونه سینما دادن در بین جامعه جا بیفتد. در حال حاضر می‌توان با برنامه ریزی و فرهنگسازی به اکران آنلاین امیدوار بود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.