شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

به تهیه‌کنندگی سعید خانی؛

قصد آقای «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» برای تولید فیلم در ایران

عبدالرضا کاهانی

سینماپرس: عبدالرضا کاهانی که همچنان چند فیلم پرحاشیه از جمله «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» را به شکل اکران‌نشده دارد، درحال بازنویسی فیلمی دیگری در ژانر اجتماعی است تا به تهیه‌کنندگی سعید خانی آن را در ایران بسازد.

به گزارش سینماپرس، عبدالرضا کاهانی پس از ساخت فیلم پر سر و صدای «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» که پس از ۴ سال هنوز هم نتوانسته مجوز اکران آن را بگیرد، برای ساخت فیلم دیگری در لوکیشن‌های داخلی ایران اقدام خواهد کرد.

کاهانی در این چند سال دو فیلم دیگر «خانم یایا» در تایلند و «آزاد مثل هوا» در تورنتو کانادا را به تولید رسانده و یکی را روی پرده برده اما همچنان درگیر حواشی فیلم سینمایی  «ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا» است و به دلیل مضمون خاص و عجیب فیلم تاکنون روی خوشی از سوی شورای پروانه نمایش ندیده است. گرچه ماجرای شکایت و دیالوگ‌های رسانه‌ای او با مجتبی جباری بر سر فیلم «وقت داریم حالا» نیز فراموش نشده است.

با این حال کاهانی که این روزها زندگی و فیلمسازی خود را در خارج از کشور ادامه می‌دهد، قرار است تازه‌ترین فیلم اجتماعی‌اش را در ایران کلید بزند. این اثر فعلا در مرحله بازنویسی فیلمنامه است و این کارگردان تهیه فیلم را نیز برعهده سعید خانی گذاشته است.

هرچند درخواست پروانه ساخت این فیلم موکول به بهبودی شرایط کرونا شده است. احتمالا این پروژه در نیمه دوم سال کلید زده شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.