چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر؛

«پس از آزادی» به صداگذاری رسید

سریال پس از آزادی

سینماپرس: مراحل پس تولید مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر به صداگذاری رسید.

به گزارش سینماپرس، «سعید سعدی» تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر که چندی پیش تصویربرداری آن به پایان رسید، در گفت و گو با فارس، در این باره گفت: این روزها تدوین سریال به طور کامل انجام شده است و صداگذاری در حال انجام است.

وی درباره زمان پخش این سریال نیز بیان داشت: هنوز زمان پخش دقیقی از سمت شبکه به ما اعلام نشده است.

این تهیه کننده همچنین افزود: تا به اینجای کار تیتراژ پایانی مان آماده نشده است که شامل شعر ترانه تیتراژ پایانی و انتخاب خواننده کار است.

«پس از آزادی» در ۴۰ قسمت به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با داستانی از نیلوفر محلوجی در نوبت پخش از تلویزیون و شبکه یک سیما قرار دارد.

به گزارش فارس، خسرو شهراز، قاسم زارع، رضا داوود نژاد، اندیشه فولادوند، اصغر همت، مرتضی اسماعیل‌کاشی، سام کبودوند، آزاده سیفی، سارا شاهرودیان، حسین باشه آهنگر، ‌ رامین سیار دشتی،   و ... در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.  

در یک‌خطی داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود؛ بنده خدا اکثر مواقع تنها بود؛ بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش‌اش دنده عوض و بنزین جابه‌جا می‌کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح‌ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره؛ اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان، چه می‌دونم استان‌های سردسیر و برف‌گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود، خودش چیزی نمی‌گفت، ولی ماها که می‌فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی‌تونه جاشونو پر کنه...

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.