سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

گمانه زنی «سعید سعدی»؛

فصل چهارم «بچه مهندس» ساخته می‌شود؟

سریال بچه‌مهندس3

سینماپرس: نشست خبری عوامل فصل سوم سریال تلویزیونی «بچه مهندس» بعد از پاسخگویی به تلفن‌های مردم در سامانه ۱۶۲ با حضور عوامل این سریال در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در این نشست سعید سعدی تهیه‌کننده، علی غفاری کارگردان، حسن وارسته نویسنده و روزبه حصاری و کاوه سماک‌باشی از بازیگران سریال حضور داشتند. در مهمترین قسمت این نشست سعید سعدی به تقاضای مردم اشاره کرد که  غالب مخاطبان از سریال «بچه مهندس ۳» راضی بودند و مشتاق بودند سریال برای فصل چهارم هم ادامه پیدا کند و با توجه به استقبالی که شده دوستان تقاضا داشتند فاز چهارم را به اجرا برسانیم. حتی از بازیگران فصل سوم هم استفاده کنیم و جمع‌بندی سازمان است که آیا باید سریال ادامه یابد یا عزتی که برای سریال ایجاد شده است، باقی بماند.

علی غفاری کارگردان سریال نیز درباره این انتظارات مخاطبان بیان کرد: با مخاطبان زیادی گفتگو می‌کردم از شهرهای مختلف ایران سریال را دوست داشتند. ما قابل دوست داریم داستان جوان ایرانی ادامه یابد اما همه این‌ها به شرطی است که به یک ایده خوب و هسته مرکزی درست برسیم.

نظرات

  • ۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۵
    0 0
    سلام درسته فصل سه بچه مهندس بازیگران عالی که داشت مخصوصا نقشی که روزبه حصاری اون رو واقعی بازی کرد در نقش جواد.این سریال باید درراستای اهداف انقلاب باوجود جوان های این سرزمین برای جوانها وخانواده ها الگو سازی درستی داشته باشد واینطور نباشد که مثل بعضی از سریالها که ادامه داشت اون وجه ی خوب والگوپذیری درست رو توقسمتهای جدیدش از دست بدهد امیدوارم بهترین سریالی باشد که تا حالا موفق بوده وار این به بعد هم موفق باشه و درگیر خواستی نشود همچنین بازیگرهای کلیدی آن متوجه باشند که آنها الگو میشوند باید درزندگی غیراز دوربین اصالت نقش رو توی دید مردم نگه دارن ممنون وخسته نباشید

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.