دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹

"هیاهوی همهمه همگانی" تا 13 آذر روی صحنه است

نمایش "هیاهوی همهمه همگانی

نمایش "هیاهوی همهمه همگانی" به کارگردانی شادمهر راستین که پس از پشت سر گذاشتن فراز ونشیب ها برای اجرا، از 24 ابان در تالار انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفت و تا 13 آذر به کار خود ادامه می دهد.


به گزارش خبرنگار تئاتر سینمای ایران نمایش "هیاهوی همهمه همگانی" که اولین تجربه کارگردانی تئاتر شادمهر راستین است تا 13 آذر در تالار انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می رود. این نمایش مشکلات زیادی را برای به روی صحنه رفتن پیش رو داشت و در آخر کارگردان این نمایش تصمیم گرفت کار خود را در خانه هنرمندان به روی صحنه ببرد.

این نمایش یک کار دیالوگ محور است طرح این نمایش را شادمهر راستین داده ولی دیالوگ هایی که میان بازیگران رد و بدل می شود کاملا بداهه است. این نمایش روایتی از داستان های افراد مختلف است که در یک کافه در مورد مسائل و موقعیت های اجتماعی به گفت و گو می پردازند و آن را به چالش می کشند.

سحر آخان، هانیه آقایاری، احسان بهلولی، تریشکو پناهنده، غزال راسخی، نسیم زاهدی، سارا ساسانی، پوریا شرفی، امیرمحمد شریفی، امیر صادقی، ابراهیم عزیزی، امین میری، نوشین نوشیروانی تهرانی به ایفای نقش می پردازند.

شادمهر راستین پیش از این نویسندگی "به همین سادگی"، "آن مردآمد"، "چند روز بعد" و طرح اولیه داستان "یک حبه قند" را در کارنامه هنری خود دارد.

نمایش "هیاهوی همهمه همگانی" هر روز به جز شنبه ها ساعت 18 در تالار انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.