سه‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

به کارگردانی سعید سلطانی؛

حضور بازیگر «بچه مهندس» در سریال «بوم و بانو»

خیام وقار کاشانی

سینماپرس: بازیگران جدیدی به سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی پیوستند.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «بوم و بانو» در حالی آغاز خواهد شد که بازیگرانی به این سریال اضافه شده اند.

جدیدترین بازیگری که به این سریال پیوسته است، خیام وقار کاشانی است که این شب ها در سریال «بچه مهندس۳» به ایفای نقش پرداخته است.

همچنین تصویربرداری این سریال بزودی آغاز خواهد شد.

مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال «بوم و بانو» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد. همچنین مهدی احمدی و دیبا زاهدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

این سریال در شهرک سینمایی، زندان قصر و ... مقابل دوربین رفته است.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است: در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می شود و شورشان به یغما می رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می رود اما در واپسین لحظات چون سیمرغی از میان خاکستر برمی خیزد ...

به گزارش فارس، در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازا واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که دراین سریال به تصویر کشیده می شود.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و کارگردانی سعید سلطانی عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.