سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

عملکرد منفعلانه سلبریتی ها در دوران کرونا/۴

سلطانی: زمانی که نهادهای سینمایی هیچ تدبیری برای رفع بحران زندگی سینماگران ندارند از سلبریتی ها چه انتظاری می توان داشت؟

جهانبخش سلطانی

سینماپرس: جهانبخش سلطانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص عملکرد منفعلانه سلبریتی های سینمای ایران در دوران کرونا گفت: زمانی که نهادهای سینمایی هیچ تدبیری برای رفع بحران زندگی سینماگران ندارند از سلبریتی ها چه انتظاری می توان داشت؟ در وهله اول این وظیفه دستگاه ها و نهادهای مرتبط با سینما است که فکری اساسی برای برون رفع از شرایط و اوضاع بحرانی زندگی سینماگران داشته باشند.

بازیگر فیلم های سینمایی «حماسه مجنون» و «مهریه بی بی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی، خانه سینما به عنوان جامعه اصناف سینمای ایران و... از جمله نهادهایی هستند که باید تدبیری اساسی برای رفع بحران های به وجود آمده در زندگی اهالی سینما را داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه برخی نهادهای وابسته به تئاتر کمک های شایسته ای به هنرمندان فعال در این حوزه کرده اند اما در سینما هیچ خبری نیست! یکی از اتفاقات خوب در حوزه تئاتر این بود که بیمه اهالی تئاتر برای چند ماه بخشیده شده و پول هایی نیز به حساب هنرمندان واریز گردید تا بتوانند در این بحران بیکاری و خانه نشینی از پس برخی از مسائل و مشکلات شان برآیند.

سلطانی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه کمک به هم نوع وظیفه هر انسانی است اظهار داشت: سلبریتی ها همواره باید از مردمی که باعث شهرت شان شده اند حمایت کنند چرا که مردم همواره در قبال هنرمندان خود محبت و معرفت نشان داده اند و این وظیفه هنرمندان است که متقابلاً در مواقع بحرانی از آن ها حمایت کنند.

این سینماگر پیشکسوت متذکر شد: این کشور برای همه مردم ایران است؛ سلبریتی ها هم بخشی از مردم هستند و ما همگی موظفیم در مواقع حساس و بحرانی از یکدیگر حمایت داشته باشیم.

وی یادآور شد: بعد از گسترش ویروس کرونا در اغلب کشورهای جهان سلبریتی ها به میدان آمدند از طرق مختلف مالی و کاری و جانی و... به کشور و مردم شان خمدمت کردند. بی تردید این وظیفه سلبریتی ها است که در مواقع حساس از مردم گرفتار و زجردیده که روزگاری آن ها را معروف کرده و به شهرت رسانده اند حمایت کنند.

بازیگر سریال های تلویزیونی «یوسف پیامبر (ع)» و «مردان آنجلس» در خاتمه اظهاراتش افزود: یک هنرمند واقعی همواره همراه مردم است و هرگز از جمع های مردمی گریزان نیست. سلبریتی هایی که خود را تافته جدابافته از جامعه می دانند باید نگاه شان را نسبت به جامعه عوض کنند و با مردم همسو و همراه و همدل شوند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.