شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

رسانه ملی؛

برنامه نمایش فیلم های سینمایی در سیما

فیلمهای آخر هفته

سینماپرس: برنامه نمایش فیلم های سینمایی در شبکه های مختلف سیما از شنبه ۲۰ تا چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۹ اعلام شد.

به گزارش سینماپرس،   فیلم های سینمایی «به همین راحتی»، «خوش خیال»، «بی پولی»، «آبی آسمانی»، «چیزی شبیه معجزه»، «یک روز بیاد ماندنی»، «آشپزی با عشق»، «خائن ۱»، «باران»، «مسیر زمان»، «شیر فروش»، «رباعی»، «کشاورز فضانورد»، «خائن ۲»، «ملکه»، «ندکلی»، «شبح جنگجو»، «رویای پروانه»، «قبل و بعد»، «سرقت بزرگ قطار ۱»، «ماجرای نیمروز»، «سرنوشت یک مرد» و «نهنگ خشمگین»، «دلهره»، «پس لرزه»، «سرقت قطار بزرگ ۲»، «اتوبوس شب»، «دره تاریک»، «دارالتادیب»، «نیزارهای بلند»، «راز پنهان»، «یخ ۱»، «استرداد»، «تصویر ذهنی»، «فرمان گمشده»، «سلاح اسرار آمیز»، «ذهن سفید»، «سرزمین فردا»، «خاطرات دوردست»، «گمیجی»، «پرندگان عصبانی»، «آستریکس گالی»، «مخلوق غیرزمینی»، «افسانه ماردوش ۱»، «شازده کوچولو»، «محله لب آب»، «خواب نرگس»، «صبح فرشته»، «نیزارهای بلند» و «یک ماه دوست داشتنی» از شنبه تا چهارشنبه ۲۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه از شبکه های پنج، نمایش، امید، کودک و شما پخش می شود.

 شبکه پنج سیما

فیلم سینمایی «به همین راحتی» به کارگردانی مجید حسین شیرودی شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

فیلم قصه فردی به نام محسن است که پس از فوت همسرش به طور پنهانی با مرجان خواهر شوهر سابق خواهرش شیرین ازدواج کرده است و این موضوع را به خاطر مخالفت احتمالی خواهرش که از همسرش محمد جدا شده پنهان کرده است. شیرین قدری عصبی مزاج است و به دلیل بچه‌دار نشدن از همسرش جدا شده است. دختر محسن نیز عقد کرده است و باید به خاطر گذراندن طرح همسرش به جنوب کشور برود. او نگران پدر و خواهرکوچکش است ...

بیژن امکانیان و نسرین مقانلو در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خوش خیال» به کارگردانی حسام حصاری یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: میثم در آرزوی برنده شدن در قرعه‌کشی از بانک‌ها و یا خریدهایی است که می‌کند. او با اطلاع از قرعه‌کشی دویست میلیونی نوشابه‌ای با برند قلوپ، تمام قوطی نوشابه‌های محله را جمع کرده و خودش هم مقدار زیادی از آنها را می‌خرد و بالاخره برنده می‌شود ولی مبلغ قرعه‌کشی بیست میلیون بوده است. میثم که به همسایگان و دوستان قول داده بود در صورت برنده شدن به آنها هم سهمی بدهد مبلغ عمده جایزه را بین مردم تقسیم می‌کند و تصمیم می‌گیرد که در کارگاه تازه تاسیس همسایه‌شان کار کند.

میرطاهر مظلومی، عباس جمشیدی‌فر و اشکان اشتیاق در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بی پولی» به کارگردانی حمید نعمت الله دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

این فیلم داستان زوج جوانی است که پس از ازدواج به دلیل غرور مرد جوان و ترک محل کار دچار مشکلات عدیده اقتصادی و بی پولی شدید می شوند.

بهرام رادان، لیلا حاتمی، امیر جعفری، سیامک انصاری، بابک حمیدیان، حبیب رضایی و رضا رشیدپور در فیلم سینمایی «بی پولی» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «آبی آسمانی» به کارگردانی بهمن زرین پور سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

داستان این فیلم درباره فرهاد است که او هم مثل سایر دوستان جانبازش به آسایشگاه جانبازان می رود و متوجه می شود که دوستشان مسعود قصد ندارد که این بار برای سرطان ریه اش کاری کند و در جواب علی گفته است که اکر کاپ قهرمانی دوچرخه سورای دوران دبیرستانشان را خودش با دوچرخه به در خانه او ببرد او هم برای عمل به بیمارستان برود. فرهاد و علی با هم یک دوچرخه از آسایشگاه برداشته و به در خانه مسعود می روند البته چندین بار حالشان در راه بد می شود که...

عبدالرضا اکبری، ابوالفضل شاه کرم، افشین نخعی و حسین رجایی دوست در فیلم تلویزیونی «آبی آسمانی» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «چیزی شبیه معجزه» به کارگردانی حسن برزیده چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: سه خانواده در یک مجتمع مسکونی زندگی می‌کنند. مصطفی به علت بیماری سرطان زجر می‌کشد، او سال ها قبل از همسرش جدا شده و او با دخترشان به خارج از کشور رفته است، مصطفی به او زنگ می زند و از او طلب بخشش می نماید و مبلغی را هم به حساب دخترشان می ریزد و بعد به سراغ پسر جوانی که قبلا با وی تصادف کرده و فرار کرده است و آن پسر از ناحیه پا آسیب دیده می رود و به او کمک مالی می کند و بعد که پسر جوان متوجه موضوع می شود و بعد از درگیری او را می بخشد مقداری از دارایی اش را به او می دهد. مهتاب نیز یکی از همسایه هاست که حامله است و به علت بیماری قلبی اش، جان بچه و خودش  در معرض خطر است که بچه اش را سالم به دنیا می آورد و خودش هم به هوش می آید.

احمد نجفی، شهرام پوراسد، سحر ذکریا، مهسا کرامتی، ابراهیم برزیده و پیمان مقدمی در فیلم تلویزیونی «چیزی شبیه معجزه» بازی کرده اند.

شبکه نمایش

فیلم های سینمایی «یک روز بیاد ماندنی»، «آشپزی با عشق»، «خائن ۱»، «باران»، «مسیر زمان» و «شیر فروش» شنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی «رباعی»، «کشاورز فضانورد»، «خائن ۲»، «ملکه»، «ندکلی» و «شبح جنگجو» یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی «رویای پروانه»، «قبل و بعد»، «سرقت بزرگ قطار ۱»، «ماجرای نیمروز»، «سرنوشت یک مرد» و «نهنگ خشمگین» دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی «دلهره»، «پس لرزه»، «سرقت قطار بزرگ ۲»، «اتوبوس شب»، «دره تاریک» و «دارالتادیب» سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم های سینمایی «نیزارهای بلند»، «راز پنهان»، «یخ ۱»، «استرداد»، «تصویر ذهنی» و «فرمان گمشده» چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱، ۲۳ و ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

شبکه امید

فیلم سینمایی «سلاح اسرار آمیز» به کارگردانی جاناتان و جاش بیکر، شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی کری کون، جیمز فرانکو، زویی کراویتز، دنیس کواید، جک رینور، جاناتان چری و رومانو اورزاری خواهید دید: پس از یک دزدی نافرجام، یک محکوم سابق و برادرش در حالی که تحت تعقیب جنایتکاران، پلیس فدرال و سربازان اسرارآمیز هستند، مجبور به فرار می‌شوند. تنها حفاظ آن‌ها یک سلاح عجیب و غریب از مبدأیی نامعلوم است ...

فیلم سینمایی «ذهن سفید» به کارگردانی تیل شوِیگر، یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: آماندوس پیرمردی دوست داشتنی است که پس از مرگ همسرش علائم آلزایمر در او ظاهر شده و برای همین به منزل پسر نیکو نقل مکان کرده است. تیلدا نوه ۱۰ ساله آماندوس به او علاقه زیادی دارد و به سادگی با بیماری او کنار آمده اما ساندرا همسر نیکو همیشه از کارهای او خشمگین می شود و نمی تواند حضور او را در خانه تحمل کند. نیکو که از جنگ همیشگی با همسرش خسته شده، تصمیم می گیرد او را به خانه سالمندان بسپارد، اما تیلدا که به بهبود او امیدوار است، تصمیم می گیرد با راهنمایی آماندوس راهی ونیز؛ شهری که آماندوس ماه عسلش را در آنجا گذرانده، شود.

فیلم سینمایی «سرزمین فردا» به کارگردانی براد برد، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

داستان فیلم با بازی برت رابرتسون و جورج کلونی درباره دختری به نام کیسی است. کیسی دختری باهوش و بسیار کنجکاو است که قصد دارد اطلاعات زیادی از فضا داشته باشد. او که نگران اخراج پدرش از سازمان ناسا است، سنجاق سینه‌ای را از طریق رباتی که خودش را به شکل دختربچه ترسیم کرده و از جایی به نام سرزمین آیندگان آمده، دریافت می‌کند. کیسی با لمس این سنجاق سینه قادر است تا دنیای آینده را ببیند اما این مسئله مشکلاتی را به همراه دارد که ...

فیلم سینمایی «خاطرات دوردست» به کارگردانی سم گاربرسکی، سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی پاسکال گریگوری، جاناتان زاکایی و الکسنادرا لارا خواهید دید: توماس که یک تصویرگر مشهور در پاریس است برای شرکت در یک نمایشگاه تصویرگری با قطار راهی یکی از شهرهای حومه پاریس می شود. در راه بازگشت در قطار می خوابد و به جای پاریس در شهر دیگری از خواب بیدار می شود. از اتفاق این شهر زادگاه اوست. توماس موضوع را به فال نیک گرفته و در این شهر.

فیلم سینمایی «گمیجی» به کارگردانی مجید اسماعیلی، چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۴۵ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم در مورد نوجوانی به نام حسن است که قصد دارد کشتی به گل نشسته خانوادگی‌اش را که روزی روزگاری عروس دریاچه بوده برای روز تولد پدرش که تنها هفت روز تا آن مانده احیا کند اما در این میان برادر بزرگ‌ترش قصد می‌کند آهن‌ها و باقی مانده کشتی را به مالخری بفروشد و با مبلغ فروشش به آن‌ طرف آب‌ها سفر کند که ...

مهدی مهاجری، مجید دریس، یوسف خداپرست، یوسف صفری بختیاری، حمیده مقدس‌زاده، فضیله مجلسی، و شراره زندی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» به کارگردانی کلی کایتیس و فرگال ریلی، شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: قرمز، چاک و بمب سه پرنده‌ای هستند که برای نجات پرندگان از دست سبزالوها به کوهستان می‌روند تا پهلوان عقاب را پیدا کنند. در جزیره پرندگان همه شاد و خوشحال هستند و در کنار هم با آرامش زندگی می‌کنند. اما قرمز از وضعیت خودش راضی نیست و همیشه خشمگین است. او که از کودکی تنها بوده و همیشه توسط دیگر پرنده‌ها مسخره می‌شد، هر روز بیشتر از قبل عصبانی می‌شود. تا اینکه پرنده‌ها تصمیم می‌گیرند او را به گروهی بفرستند که دست از رفتار خشنش بردارد. قرمز، در این گروه ۲ دوست پیدا می‌کند. چاک و بمب هر ۲ به دلیلی شبیه به او وارد این گروه شده‌اند. در حالی که قرمز تمام تلاشش را می‌کند تا از گروه اخراج شود ...

انیمیشن سینمایی «آستریکس گالی» به کارگردانی رنه گوچینی و آلبرت اودرزو یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهید دید: جولیوس سزار سرزمین روم را تصرف می‌کند. اما یک منطقه‌ کوچک به نام گُل در مقابل آنها ایستادگی می‌کند. جادوگر قبیله برای مردم آنجا معجون قدرت تهیه می‌کند که به آنها قدرت معجزه‌آسایی می‌بخشد! از طرفی رومی‌ها به دنبال کشف راز قدرت گلی‌ها هستند. آنها یک جاسوس به جمع مردم گل می‌فرستند تا سر از راز آنها دربیاورند! روزی ۲ تن از قهرمانان گلی، به نام‌های آستریکس و ابلیکس در جنگل با جاسوس رومی‌ها مواجه می‌شوند و گمان می‌کند که او هم‌ قبیله‌ خودشان است و او را با خود به قبیله می‌برند.

انیمیشن سینمایی «مخلوق غیرزمینی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی هنری توماس و دی والاس خواهید دید: ای‌تی مخلوقی غیر زمینی است که به یک سفر زمینی برای تحقیقات آمده است. او که از دوستان خود جا می‌ماند با پسربچه‌ای آشنا می‌شود. الیوت، ای‌تی را با خود به خانه می‌برد. آنها کم‌کم باهم دوست می‌شوند، غافل از اینکه انسان‌هایی که به دنبال آن بیگانگان بودند در جستجوی ای‌تی لحظه به لحظه به آنها نزدیکتر می‌شوند.

انیمیشن سینمایی «افسانه ماردوش ۱» به کارگردانی حسین مرادی‌زاده، سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

این انیمیشن درباره جام‌جهان ‌بین است که به پیدایش جهان تا پادشاهی طهمورث می‌پردازد، ماجرا از پادشاهی جمشیدشاه آغاز می‌شود و با یافتن جام جهان‌بین که در دست اهریمن است ادامه پیدا می‌کند.

انیمیشن سینمایی «شازده کوچولو» به کارگردانی مارک آسبورن، چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: روزی دخترکی درباره شاهزاده کوچولویی که در یک سیاره کوچک واقع در نقطه‌ای بسیار دور در کهکشان زندگی می‌کند اطلاعاتی به دست می‌آورد. شاهزاده کوچولو از این نوع زندگی راضی و خوشحال نیست و هیچ علاقه‌ای نیز به تنهایی ندارد. تا اینکه روزی با یک خلبان جوان آشنا می‌شود که ادعا می‌کند از سیاره‌ای بسیار دور آمده که در آن سیاره انسان‌های زیادی با شادی در کنار هم زندگی می‌کنند.

 شبکه شما

فیلم تلویزیونی «محله لب آب» به کارگردانی سید اشرف طباطبایی، شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: در بحبوحه عقد و عروسی و چهارشنبه سوری و تحویل سال نو اصلان و شمسی تصمیم گرفته اند به گنجی که زیر منزل مش اکبر است دست یابند و همزمان فرزاد پسر خاله ناف بریده یاسمن هم که خارج از کشور است، سر می رسد، همه برنامه ها به هم می ریزد. لحظاتی قبل از تحویل سال، اصلان و شمسی در زیر زمین محبوس؛ آب محله قطع و داماد گم می‌شود.

گوهرخیر اندیش، حسن زارعی، محمود پاکنیت، مهدی فقیه، قاسم بی‌طرف، مسعود شریف و سیدابراهیم رکنی در فیلم تلویزیونی «محله لب آب» ایفای نقش کرده اند.

فیلم تلویزیونی «خواب نرگس» به کارگردانی مریم فتحی فر، یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: پدر نرگس به تازگی درگذشته است. برادرش حجت که قرار است جایگزین پدر و نان‌آور خانه شود به سربازی می‌رود. مریم خواهر کوچک نرگس بیمار است و مادرش درمانده. نرگس به پیشنهاد مراد، دلال روستا، برای کار به خانه‌ای در شهر می‌رود تا کمک حال زنی در شرف زایمان شده و از کودک او نگهداری کند. نرگس در جایی شاهد اجابت شدن دعای زنی سترون از آشنایان این خانواده می‌شود. زنی که مراد خود را از آرامگاه سیدی مستجاب الدعوه (امامزاده) گرفته است. نرگس نیز خانه را ترک و به جوار آرامگاه رفته و آنجا برای خواهرش مریم دعا می‌کند. او شمعی را آنجا می‌گذارد و طلب می‌کند تا به نشانه‌ی اجابت خواسته‌اش شمع روشن شود ...

آرمیتا مرادی، فاطمه طاهری، مریم رستمی و سید جلال طباطبائی در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «صبح فرشته» به کارگردانی امیر جاودانی دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان آمده است: مانی کودک ۸ ساله خانواده اکرامی است و چون قرار است فرزندی به این خانواده اضافه شود از توجه پدر و مادر به مانی کاسته شده است و تصور مانی بر این است که آنها او را فراموش کرده اند. مانی نامه ای برای فرشته می نویسد و آن را پشت پنجره گذاشته تا کبوتران نامه رسان آن را به دست فرشته برسانند. به ظاهر کبوتران نامه را به فرشته رسانده و جواب نامه را برای مانی آورده اند. از این پس اوضاع بر وفق مراد مانی است. نوزاد جدید به دنیا می آید و رابطه مانی با او خوب است. در آخرین نامه به فرشته از او می خواهد یک بار هم شده فرشته را ببیند و از او تشکر کند فرشته اول طلوع آفتاب کنار پنجره با مانی قرار می گذارد. مانی از هیجان تا نزدیک های صبح بیدار است و همان جا کنار پنجره به خواب می رود.

کاوه سماک باشی، مهدی امینی خواه، مژگان ترانه، عسل ارباب زاده، محمدصادق جهانی و عباس خسروی در فیلم تلویزیونی «صبح فرشته» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «نیزارهای بلند» به کارگردانی زنده یاد محمدهادی نامور سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: ماشالله پدر شهید مفقودالاثر (قاسم) همچنان امید دارد به بازگشت پیکر فرزند شهیدش و گاهی اوقات در خیالش او را می‌بیند و با هم صحبت می‌کنند. وی قیم نوه‌اش صابر است. صابر مورد اغفال خلافکاری به نام ماهان قرار می‌گیرد و با خرید مخفیانه قایق دزدی اقدام به صید غیرقانونی می‌کند.

سیامک اطلسی، زهرا سعیدی و ساقی زینتی در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم تلویزیونی «یک ماه دوست داشتنی» به کارگردانی امین شجاعی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: محمد باقر به همراه همسرش بی بی بتول در قرعه کشی سفر به کربلای معلی شرکت می کند که در این قرعه کشی او برنده و نام همسرش در نمی آید. علی رغم این مساله محمد باقر به هم ولایتی هایش اعلام می کند که نام هر دوی آنها برای سفر معنوی در آمده است و او در برابر نصایح همسرش مبنی بر پرهیز دروغ مقاومت کرده و برای پوشش دروغ اول مجبور به گفتن دروغ های دیگر می شود. روز موعود فرا می رسد او به همراه همسرش با بدرقه مردم راهی شهر می شوند. محمدباقر در ابتدا تلاش می کند ترتیب سفر با همسرش را بدهد اما در این مسیر فریب فرد کلاهبرداری را می خورد.

یدالله شادمانی، فاطمه درویش نژاد، علی کهن، علی نفیسی، بهزاد تاج الدین و مسعود فوقانی در این فیلم بازی کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.