شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲

در شرایط کرونایی؛

مدیر مستعفی مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در تدارک «گرگ میاد می‌بردت»

شهرام کرمی در نشست خبری پنجمین جشنواره تئاتر شهر

شهرام کرمی، مدیر مستعفی مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد به دنبال اجرای یک نمایش در سال ۹۹ است.

به گزارش سینماپرس، شهرام کرمی پس از کناره‌گیری از مدیرکلی اداره هنرهای نمایشی و در روزهای تعطیلی کرونایی نمایشنامه نیمه‌ تمام خود با نام «گرگ میاد می‌بردت» را به پایان رسانده و حالا قصد دارد آن را اجرا کند.

به گفته خود این نمایشنامه‌نویس، متن این اثر برای اجرا در پاییز سال ۹۷ مصوب شده بود ولی به دلیل مسئولیتی که داشت از اجرای آن منصرف شد و متن را نیمه‌کاره رها کرد.

او حالا در ایام فراغتی که یافته با تمام کردن این نمایشنامه برای کودکان قصد دارد امسال یا اگر نشد، سال بعد در تالار هنر  یا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صحنه ببرد.

کرمی در بخشی از نمایشنامه خود نوشته است:‌ «من دوست گوسفندها هستم! من کتاب می‌خونم. من مسواک می‌زنم!... بیسکوییت یونجه دوست دارم. تلویزیون نگاه می‌کنم. موسیقی گوش می‌دم. آواز می‌خونم. رقص می‌کنم!... با قوطی‌های کنسرو اسباب‌بازی درست می‌کنم. دلم می‌خواد شلوار بپوشم و تو مزرعه قدم بزنم. این کارها برای یه گرگ خیلی عجیب و مسخره‌س!... ولی من می‌خوام مثل بقیه نباشم. دلم می‌خواد تو کتاب‌های از گرگی بنویسید که عاشق یه گوسفند میشه! ...عاشق یه گوسفند!؟...»

شهرام کرمی که دو سال ۹۷ و ۹۸ مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، اسفند سال گذشته از سمت خود استعفا کرد و از آنجا که کارمند رسمی شهرداری است و به وزارت ارشاد مأمور شده بود قرار است دوباره به محل خدمت قبلی خود برگردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.