چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

پوران درخشنده:

کرونا فرصت شروع فیلم جدید را از من گرفت

پوران درخشنده

سینماپرس: کارگردان زن سینمای ایران گفت: من هم بخاطر کرونا خانه‌نشین شده‌ام اما از این فرصت برای نوشتن و بازنویسی طرح جدیدم استفاده می‌کنم تا بعد از رفع این بیماری آن را کلید بزنم.

به گزارش سینماپرس، شرایط شیوع کرونا باعث شده است که حوزه فرهنگ و هنر نیز مثل بسیاری از بخش‌ها و کسب و کارهای جامعه به حالت تعطیلی درآید.

فعلا نیز همه فیلم‌های سینمایی و عمده سریال‌سازان دست از کار کشیده‌اند و منتظرند بعد از رفع مشکلات ناشی از کرونا وارد پروسه تولید شوند.

پوران درخشنده از فیلمسازان زن موفق سینمای ایران که قرار بود بعد از چند سال دوباره با ساخت احتمالی فیلم «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» به سینما برگردد، به آنا گفت: فعلا که کرونا نمی‌گذارد کاری انجام دهیم. در خانه نشسته‌ام و سعی می‌کنم از شرایط کرونا دوری گزینم و به نوعی قرنطینه باشم.

وی افزود: هرچند این شرایط خانه‌نشینی خیلی خسته‌کننده است. اما لااقل همین خانه‌نشینی فرصتی است برای خود من که روی طرح و فیلم جدیدم کار کنم. فعلا هم مشغول نوشتن و بازنویسی هستم.

درخشنده همچنین گفت: منتظرم بعد از رفع کرونا و بهبود شرایط، وارد ساخت فیلم جدیدم شوم و آن را جدی‌تر کلید بزنم.

گفتنی است «زیر سقف دودی» آخرین فیلم پوران درخشنده است که در سال ۹۵ به تولید رسید و در جشنواره فجر آن سال در ۶ بخش اصلی ازجمله بهترین فیلم و کارگردانی نامزد دریافت سیمرغ شد و نهایتا مریلا زارعی توانست با این فیلم سیمرغ بازیگر اصلی را کسب کند.

«هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» به نظر تازه‌ترین پروژه در دست ساخت این کارگردان است که فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.