به گزارش سینماپرس، مرکز رسانههای دیجیتال و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز فرهنگی دیجیتال شبکه ملی فرهنگ در طول اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ در بستر شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس اپ اقدام به تولید محتوا درباره ویروس کرونا کرده است.
این مرکز فعالیت خود را از ۱۳ اسفند آغاز کرده است. حدود ۱۸۰ عضو که تولید محتوا را بر عهده دارند، روزانه حدود ۹۱ محتوا برای فضاهای مختلف مجازی منتشر میکنند. این مطالب صرفا در فضاهایی مانند تلگرام و اینستاگرام تا ۱۵ فروردین ماه، ۲۷ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۴۶ بازدید غیر از واتس اپ و سایتهای داخلی و خارجی داشته است.
همچنین در پویش زندگی از نو با موضوع خانهنشینی در ایام کرونا با همکاری پلتفرمها ۲۱ هزار و ۱۵۰ اثر شامل متن، ویدیو و عکس دریافت شده است و از ۷۴ اثر با اهدای جایزه یک میلیون تومانی تقدیر شده است.
ارسال نظر