سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

سعید راد به شایعات پاسخ داد؛

«جواد عزتی» حتی در فهرست مقدماتی هیات داوران نبود

جواد عزتی در دوازدهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

سینماپرس: سعید راد در واکنش به اینکه با سیمرغی شدن «جواد عزتی» مخالفت کرده است گفت: «جواد عزتی» حتی در فهرست مقدماتی هیات داوران نبود که در مرحله بعد بخواهد جزو لیست اصلی باشد.

به گزارش سینماپرس، سعید راد یک ماه است متهم شده به اینکه با سیمرغی شدن «جواد عزتی» مخالفت کرده است. وی در نخستین واکنش خود اعلام کرد:

من نمی‌دانم این افرادی که حمله می‌کنند چرا متوجه نیستند؟ من اگر تا این اندازه قدرت داشتم، در ۵ جایزه‌ای که مورد علاقه من بود دخالت می‌کردم اما من نتوانستم دخالت کنم.
من تا به حال ایشان (عزتی) را از نزدیک ندیده‌ام. در جشنواره، ۵ فیلم از ایشان دیدم، شاید یک‌سری از کارهایش مورد سلیقه من بوده اما ممکن است ۸ نفر دیگر رای نداده باشند. آقای "جواد عزتی" حتی در فهرست مقدماتی هیات داوران نیز نبودند که در مرحله بعد بخواهند جزو لیست اصلی باشند. نکته‌ای که وجود دارد این است که به طور کلی رای نیاوردند اما شاید من به ایشان رای داده باشم ولی چون رای‌ها مخفی بوده و همه ما با دقت از رای‌ها حفاظت می‌کردیم، مشکلی وجود نداشت چون من با تمام این داوران پیش از این هم همکاری‌های متعدد داشتم که ۳ تا از کارگردانان بنام سینمای ایران هم در آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.