سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی؛

بازدید مدیر شبکه پنج از پشت صحنه سریال «پدر پسری»

سریال «پدر پسری»

سینماپرس: مدیر شبکه پنج از پشت صحنه سریال «پدر پسری» بازدید و خواهان توجه به مسائل بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا شد.

به گزارش سینماپرس، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما به همراه مهدی کریمی قائم مقام شبکه پنج، مصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه پنج از پشت صحنه سریال «پدر پسری» بازدید کرد.

مدیر شبکه پنج سیما در این بازدید با قدردانی از  زحمات عوامل سریال «پدر پسری» تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ادامه کار تصویربرداری این سریال، رعایت مسائل بهداشتی به منظور حفظ صحت و سلامتی عوامل سریال بسیار مهم و با اهمیت است.  

در این بازدید قسمت ۲۱ سکانس ۳ سریال «پدر پسری» تصویربرداری شد.

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد، پخش می‌شود.

همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال با فرم سیتکام در بین سریال های اخیر تلویزیون پیش می رود.

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است، ضمن‌ آنکه «پدر پسری» این روزها با حضور بازیگرانی چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری  و یداله شادمانی درحال تصویربرداری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.