سه‌شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

تحلیل هوشمندانه یک کارشناس رسانه درمورد بسته شدن حرم معصومین؛

کاسبان داخلی و خارجی کرونا در پی دوقطبی‌سازی‌ سیاسی هستند

حرم حضرت معصومه(س)

سینماپرس: سعید الهی کارشناس رسانه در واکنش به حوادث اخیر نوشت: خیلی متشرع نیستم ولی باید در اتفاقات تحلیل منصفانه داشت.شاید با تدبیر و بصیرت و همه‌جانبه‌نگری نباید در این شرایط مخالف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گام برداشت اما از این منظر هم می‌توان به موضوع نگاه کرد. تصور کنید کسب و کارها تعطیل می‌شد و مساجد و حرم‌ها باز، آیا اعتراض معکوسی از سوی کسبه صورت نمی‌گرفت؟

به گزارش سینماپرس،  در پی حوادث شب گذشته و اقدام غیرمنتظره تولیت‌های مشاهد مقدسه قم و مشهد، در بستن و قرنطینه کامل مضجع شریف حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) که اسباب اعتراض گسترده طیف متدین را به همراه داشت، در نهایت موجب ایجاد تنش گردید، برخی تحلیلگران دغدغه‌مند ناآگاهانه و شتابزده این اقدام را به جریانات خاصی همچون فرقه شیعیان انگلیسی نسبت داده  و در این میان برخی جریانات معلوم‌الحال نیز خشنود از این انتساب در حال پایکوبی و شادمانی رسانه ای می‌باشند. این همه در شرایطی است که بی‌تدبیری صورت گرفته کاملا محرز بوده و جریانی به دنبال تصفیه‌ حساب سیاسی با مبانی ایدئولوژیک انقلاب اسلامی‌می‌باشد. در همین رابطه سعید الهی کارشناس فرهنگ و رسانه در توئیتی هوشمندانه به این واقعیت اشاره نمود و بیان کرد:

وقتی رئیس جمهور سازمان‌های دولتی و انواع فعالیت‌های اقتصادی را شامل قرنطینه اجباری نمی‌داند، طبیعی‌ست که برخی مذهبیون نیز بسته شدن حرم اهل بیت (ع) را در اولویت پیشگیری از این بیماری ندانند... کاسبان داخلی و خارجی کرونا این روزها به شدت در پی دو قطبی‌سازی‌های سیاسی خود هستند!

خیلی متشرع نیستم ولی باید در اتفاقات تحلیل منصفانه داشت.شاید با تدبیر و بصیرت و همه‌جانبه‌نگری نباید در این شرایط مخالف مصوبات ستاد مبارزه با کرونا گام برداشت اما از این منظر هم می‌توان به موضوع نگاه کرد. تصور کنید کسب و کارها تعطیل می‌شد و مساجد و حرم‌ها باز، آیا اعتراض معکوسی از سوی کسبه صورت نمی‌گرفت؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.