شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

در شبکه هفت سیما؛

راه اندازی «نرم افزار هفت»

شبکه آموزش سیما

سینماپرس: شبکه هفت سیما «نرم افزار هفت» را به عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات تفریحی و تحصیلی گوناگون در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به برگزاری نزدیک به ۴۰ کلاس درسی در روز، در شبکه آموزش و چهار سیما از شنبه ۲۴ اسفند ماه «نرم افزار هفت» به عنوان بستر کاربردی «مدرسه تلویزیونی ایران» با امکانات پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و سایر مقاطع تحصیلی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

«نرم افزار هفت» دارای بخش هایی شامل، تمامی بسته های تصویری مدرسه تلویزیونی ایران، بخش های پرسش و پاسخ با معلمان، خودآموز که در این بخش دانش آموزان میزان یادگیری خود را سنجیده و در عین حال حضور خود در کلاس ها را ثبت می کنند، ببین و یاد بگیر شامل برنامه های کوتاه مهارتی، پارسی زیباست شامل برنامک های زبان فارسی برای حفظ و ترویج  زبان و ادبیات فارسی، بازی های علمی گوناگون، گالری تصاویر مخاطبان، بخش زنگ تفریح، چهار هزار انیمشن و ... است.

این نرم افزار با کوشش شبکه هفت سیما راه اندازی شده و از این پس دانش آموزان می توانند سوالات خود را به صورت پرسش و پاسخ با معلمان در میان بگذارند.

در کنار این نرم افزار، کاربران می توانند از کانال هفت به نشانی @haft_edu در بستر پیام رسان روبیکا، فایل های تصویری کلاس ها را دانلود و تماشا کنند.

همچنین معلمان و دبیرانی که مایل هستند برای پشتیبانی درسی دانش آموزان در «نرم افزار هفت» همکاری داشته باشند، کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۰۷۰۲ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.