دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست»؛

تعویق در ساخت جیمز باند به سود آقای بازیگر تمام شد

جیمزباند

سینماپرس: به لطف تعویق پیش آمده در ساخت فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست»، دنیل کریگ حضور در پروژه سینمایی جذابی را تجربه کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین رنت، به نظر می‌رسید دنیل کریگ به حدی مشغول بازی در نقش جیمز باند باشد که به بازی در فیلم سینمایی «چاقوکشی» نرسد اما اینطور نشد. کریگ به «چاقوکشی» رسید و در این فیلم نقش یک کارآگاه را بازی کرد که برای یک پرونده خودکشی فردی استخدام و در نهایت متوجه می‌شود، قتلی صورت گرفته است. این فیلم (چاقوکشی) در نوامبر ۲۰۱۹ اکران شد.

قرار بود «جیمز باند» جدید در زمانی مشابه با فیلم «چاقوکشی» اکران شود، اما این فیلم چندین بار با تاخیر و تعویق در ساخت مواجه شد. در ابتدا قرار بود دنی بویل کارگردانی و نویسندگی این فیلم سینمایی را به همراه جان هاج انجام دهد؛ اما در نهایت این دو نفر به دلیل اختلافات از این پروژه کنار گذاشته شدند و کری فوکنگا جایگزین آن‌ها شد.

با شروع فیلمبرداری، صدمات عوامل فیلم سینمایی جیمز باند هم شروع شد. نه تنها یکی از عوامل پشت صحنه بر اثر انفجار سر صحنه فیلمبرداری آسیب دید؛ بلکه دنیل کریگ (بازیگر اصلی فیلم) هم آسیب جدی دید. حتی بعد از پایان ساخت فیلم نیز ویروس کرونا کنفرانس خبری و نخستین نمایش این فیلم در چین را به عقب انداخت.

با این حال، یکی از این تأخیرها به کام دنیل کریگ و ریان جانسون کارگردان فیلم سینمایی «چاقو کشی» خوش آمد. ریان جانسون در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود دنیل کریگ اولین نفر لیست او بوده که برای این نقش در نظر گرفته است. کریگ در ابتدا به دلیل مشغول بودن به بازی در پروژه جیمز باند بازی در این فیلم را رد می‌کند؛ اما با تأخیری که در ساخت جیمزباند رخ می‌دهد، این فرصت به کریگ داده می‌شود تا او قبل از بازی در نقش مامور ۰۰۷، کارآگاه بودن را تجربه کند.

کریگ همچنین قرار است در دنباله‌ای که از «چاقوکشی» ساخته خواهد شد، نقش آفرینی کند. داستان آن هم تماماً متمرکز بر شخصیتی است که کریگ آن را بازی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.