دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

به کارگردانی احمد امینی؛

«بیگانه‌ای با من است» به تهران رسید

سریال بیگانه‌ای با من است

سینماپرس: تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی به تهران رسید.

به گزارش سینماپرس، بعد از پایان تصویربرداری سریال «بیگانه‌ای با من است» به کارگردانی احمد امینی در کرج، گروه تولید برای ضبط تصاویر به تهران آمده‌اند.

همچنین تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی بهروز مفید به ۸۰ درصد رسیده است و اردیبهشت سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش فارس، داستان این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی احمد امینی و نویسندگی فروغ فروهیده در سال ۷۰-۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

از بازیگران این سریال می‌توان به شبنم قلی‌خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل‌طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی فقیه اشاره کرد.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به خانه‌ای حوالی خیابان جمهوری،  بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی و برخی لوکیشن‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

دستیار اول کارگردان سامان تفرشی، مدیر تولید حسین باقریان، مدیر برنامه‌ریزی امین پیرحیاتی، مدیر فیلمبرداری علیرضا رنجبران، مدری صدابرداری علیزاده، طراح گریم شهرام خلج، طراح صحنه و لباس حسین مجد و ... از دیگر عوامل این سریال هستند.  

مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.