جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

آمار فروش فیلم‌های در حال اکران؛

احتمال رونق گیشه پس از رکود ایام جشنواره فجر+ جدول فروش

گیشه سینما

سینماپرس: پس از رکود قابل توجه آمار فروش سینمای ایران در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر احتمالاً در روزهای آینده شاهد رونق نسبی گیشه خواهیم بود.

به گزارش سینماپرس، با توجه به برگزاری جشنواره فیلم فجر در ۱۰ روز اخیر، شاهد کم‌رونق شدن گیشه فروش سینماهای کشور بودیم. روندی که احتمالاً از امروز و با سپری شدن ایام جشنواره بهبود خواهد یافت. با این وجود آن‌چه  سینماگران به عنوان روزهای مرده اکران می‌شناسند، از یک هفته به آغاز جشنواره شروع می‌شود تا آخرین هفته اسفند ادامه دارد.

براساس آمار و اطلاعات ارائه‌شده در سامانه فروش سینمای ایران، فیلم مطرب همچنان با فاصله‌ای قابل توجه از سایر فیلم‌ها پرفروش‌ترین فیلم در حال اکران و در بین فیلم های اکران‌شده سال ۱۳۹۸ است. پس از این فیلم،   دو کمدی زیرنظر و چشم‌وگوش بسته قرار دارد.

فیلم «جهان با من برقص» به کارگردانی سروش صحت با فروش خوبی که پیش از آغاز جشنواره فیلم فجر داشت،  سومین فیلم پرفروش در بین آثار در حال اکران است.

«۲۳ نفر» فیلمی که ماجرای اسارت رزمندگان نوجوان ایرانی در جریان دفاع مقدس را روایت می‌کند پس از کمدی‌ پرفروش  «جهان با من برقص» به رقم ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است.

با توجه به روند فروش و فیلم‌هایی که در راه هستند، احتمالاً روزهای بهتری در انتظار گیشه باشد اما بعید است که میزان فروش کلی سینمای ایران در سال ۹۸ تغییر و تکانی جدی را تجربه کند.

در ادامه، میزان فروش فیلم‌های در حال اکران سینمای ایران را  از نظر می‌گذرانید:

  1. مطرب/ ۱۰۰ روز/ ۳۷ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان
  2. چشم و گوش بسته/ ۱۰۰ روز/ ۱۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان
  3. زیرنظر/ ۴۰ روز/ ۷ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان
  4. جهان با من برقص/ ۴۰ روز/ ۵ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان
  5.  ۲۳ نفر/ ۶۱ روز/ ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان
  6. آشفته‌گی/۶۰ روز/ ۵۹۰ میلیون تومان
  7. اژدر/ ۳۳ روز/ ۵۰۶ میلیون تومان
  8. خداحافظ دختر شیرازی/ ۷۰ روز/ ۳۵۰ میلیون تومان
  9. امیر/ یک ماه/ ۱۲۲ میلیون تومان
  10. قطار آن شب/ ۲۰ روز/ ۳۱ میلیون تومان
  11. اولین امضا برای رعنا/ یک ماه/ ۱۶ میلیون تومان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.