یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

به دلیل غیبت کارگردان؛

نشست رسانه‌ای فیلم «خون شد» برگزار نمی‌شود/ زباله‌ای به نام «خون شد» در یک جشنواره‌ ملی

فیلم سینمایی خون شد

سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «خون شد» به دلیل غیبت مسعود کیمیایی در پردیس سینمایی ملت برگزار نخواهد شد. اما اکنون مشخص شد آن همه هیاهوی کیمیایی برای تحریم جشنواره علتش چه بود خب هرچه باشد خود او می‌دانست چه زباله‌ای را روانه جشنواره ملی فجر کرده است. یک فیلم فارسی به تمام عیار که حتی خودش هم حاضر به دفاع از آن نشد. از امثال کیمیایی که فیلم‌فارسی‌ساز زمان پهلوی هستند بیش از این هم نمی‌توان انتظار داشت اما آنچه جای سوال است این است که چرا مدیران عرصه فرهنگی آنچنان واداده‌اند که باید یک چنین زباله‌ای را روانه یک جشنواره ملی کنند.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی بعد ازظهر ۲۰ بهمن ما در پردیس ملت به نمایش درآمد.

پیش از نمایش این فیلم علیرضا زرین‌دست فیلمبردار «خون شد» اعلام کرد: امیدوارم از تماشای فیلم راضی باشید. جای آقای کیمیایی خالی است و از طرف ایشان از شما تشکر می‌کنم.

در ادامه نوروزبیگی گفت: ما سه نفر آمدیم که از اینجا از شما تشکر کنیم امیدوارم شرایطی پیش بیاید که آقای کیمیایی در آینده در جمع ما باشد. نشست ما کنسل شد.

در پایان لیلا زارع بازیگر این اثر عنوان کرد: خوشحالم که اینجا هستیم امیدوارم شرایطی پیش بیاید که به نظر هم احترام بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.