جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

از ۱۵ تا ۲۲ بهمن؛

پرواز سیمرغ فجر بر فراز زنجان

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان زنجان

سینماپرس: استان زنجان با مشارکت بخش خصوصی از ۱۵ تا ۲۲ بهمن میزبان‌ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

به گزارش سینماپرس، فاطمه کرباسی اعلام کرد: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، همچون ۵ دوره گذشته، امسال نیز شاهد پرواز سیمرغ جشنواره در دوره پنجمین آن در استان زنجان خواهیم بود.

کرباسی ادامه داد در این دوره از جشنواره تعدادی از فیلم‌های سینمایی حاضر در جشنواره فیلم فجر در سال جاری در زمان ایام‌الله دهه فجر و در راستای پیشنهاد برنامه‌های کارگروه فرهنگی ستاد برگزاری جشن‌های انقلاب در سینماهای بهمن و روشا در استان زنجان به اکران در خواهند آمد.

او افزود : نظر به عضویت صدا و سیمای استان زنجان در کارگروه مذکور درخواست اداره کل برای پوشش جشنواره از صدا و سیمای مرکز زنجان نیز صورت خواهد پذیرفت.
کرباسی ادامه داد: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان زنجان با برنامه‌های جنبی و رویدادهای مختلفی همراه خواهد بود که مهمترین برنامه آن، افتتاح سالن دوم سینما روشا دومین سینمای بخش خصوصی زنجان خواهد بود.

این سینما مانند سالن قبلی سینما روشا از سیستم پخش دیجیتال لیزری e-cinema با ظرفیت ۴۴ صندلی است و قرار است از ۱۵ بهمن ماه به صورت رسمی اکران فیلم در زنجان را آغاز نماید و نیز در صورت تخصیص فیلم‌های جشنواره پروانه ها با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت حضور دانش آموزان شهرستان زنجان و مناطق حاشیه‌ای با جشنواره همراهی کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در پایان عنوان کرد: پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان زنجان با همکاری انجمن سینمای جوانان و سینماگران و بخش خصوصی شاهد رونق خاصی خواهد شد و عنوان فیلم‌ها و برنامه اکران به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.