جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

مدیر داخلی پردیس سینمایی خبر داد؛

میزبانی امسال کورش در فجر۳۸ با ۶ سالن

 پردیس سینمایی کورش

سینماپرس: مدیر داخلی پردیس کورش گفت:بر خلاف سال گذشته که ۴ سالن پردیس کورش در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار می‌گرفت، این پردیس سینمایی، امسال ۶ سالن را برای میزبانی از مخاطبان جشنواره اختصاص داده‌ است.

به گزارش سینماپرس، «مجتبی شریعت» درباره برنامه‌های این مجموعه سینمایی برای میزبانی از مخاطبان در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال بر خلاف سال گذشته که ۴ سالن پردیس کورش در اختیار جشنواره فیلم فجر قرار می‌گرفت، ۶ سالن (فاروس، لاله‌زار، گراندسینما، خورشید، مایاک و نادر) را برای میزبانی از مخاطبان جشنواره اختصاص داده‌ایم. البته برنامه‌ریزی پخش فیلم‌های جشنواره در سالن‌های پردیس کورش به‌گونه‌ای است که در هر سه سالن یک فیلم پخش می‌شود. به طور مثال در ساعت ۱۶:۳۰، سه سالن در پردیس کوروش، یک فیلم را نمایش می‌دهند.

او ادامه داد: کلیه دستگاه‌هایی که در پردیس کورش به عنوان پخش‌کننده استفاده می‌کنیم، لیزری است و صداهای این پردیس تنظیم شده است. همچنین گیشه جشنواره مانند سال گذشته در طبقه دوم این مجموعه قرار دارد.

شریعت گفت: با توجه به فیلم‌های شرکت کننده در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، به نظر می‌آید که امسال با استقبال خوبی از سوی مخاطب روبه‌رو شویم.
مدیر داخلی پردیس کورش در پایان با اشاره به استقبال مردم از پیش‌فروش فیلم‌های فجر ۳۸، گفت: بلیت‌فروشی آنلاین فیلم‌های جشنواره، امسال با نظم قابل‌توجهی انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.