چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴

عذرخواهی مجری شبکه افق؛

اگر عادلانه نگاه کنیم همه مسائل حل خواهد شد+ فیلم

زینب ابوطالبی

سینماپرس: زینب ابوطالبی مجری شبکه افق در ویدئویی از سخنان قبلی خود که در این شبکه بیان کرده بود عذرخواهی کرد. وی عنوان کرد: این برنامه ۹ روز پیش قبل از سقوط هواپیما بوده است و اصلا (این سخنان) ربطی به ماجرای اغتشاشات و اینها نداشته است.

به گزارش سینماپرس، زینب ابوطالبی مجری شبکه افق با انتشار ویدئویی از سخنان خود در برنامه زنده این شبکه که همزمان با روز تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی انجام شده بود، عذرخواهی کرد.

وی در این سخنان که با انتشار یک ویدئو صورت گرفت، گفت: «بابت تشنج و عدم امنیت روانی که قریب ۲۰ ساعت گذشته برای همه هموطنانم اتفاق افتاده است و به شکلی ناخواسته براثر یک سوءتفاهم از برخی جملات من رخ داده است به نظر می رسد که جا دارد، عذرخواهی کنم. از این نظر که فضا اینقدر فضای متشنج و ناآرامی بود که برای خود من هم بازتاب های بدی داشت و من دلم نمی خواهد مردمی که ما داریم برای آنها کار می کنیم چنین تجربیاتی را آن هم در چنین فضای ملتهبی داشته باشند.»

ابوطالبی با اشاره به زمانی که این سخنان را بیان کرده بود یادآور شد: «دوشنبه هفته گذشته روز تشییع حاج قاسم سلیمانی در تهران با جمعیت عظیم تهران، ما برنامه ای را از یکشنبه (روز قبلش)، شروع کرده بودیم.»

وی ادامه داد: «مشخص است این برنامه کی پخش شده است، این برنامه ۹ روز پیش قبل از سقوط هواپیما بوده است. من خودم داغدار هستم و دوستانم را در این حادثه از دست داده ام و اصلا (این سخنان) ربطی به ماجرای اغتشاشات و اینها نداشته است.»

ابوطالبی در بخش دیگری اظهار کرد: «من هم البته از آنها عذرخواهی کردم بابت اینکه این بندگان خدا همیشه احساس کرده اند که انگار امنیت ندارند، یک عده نشسته اند می گویند شما باید بروید اگر مثل من فکر می کنید. من کی هستم؟ مگه من می توانم تصمیم بگیرم که چه کسی مثل من فکر کند؟ ما همه مردم یک سرزمین هستیم. مخصوصا در آن شرایط که ببینید چند میلیون نفر آمده اند یعنی در آن شرایط که اصلا نمی شد این حرف را زد.»

وی در پایان اظهار کرد: «اگر عادلانه نگاه کنیم همه مسائل احتمالا حل خواهد شد. من تاکید می کنم همه ما مال این سرزمین هستیم از هر فکر و عقیده ای که باشیم و سرنوشت این کشور را همه با هم رقم می زنیم و سرنوشت دیگری وجود نخواهد داشت.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.