یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

از دوشنبه؛

شکست و موفقیت به روایت «امروز رو زندگی کن» روی آنتن شبکه۲

برنامه امروز رو زندگی کن

سینماپرس: «امروز رو زندگی کن» عنوان یکی از جدیدترین برنامه های شبکه دو سیماست که از دوشنبه ۲۳ دی ماه روی آنتن می رود.

به گزارش سینماپرس، ایمان شیعه تهیه کننده «امروز رو زندگی کن» درباره این برنامه گفت: «امروز رو زندگی کن» به دنبال ستاره‌سازی نیست. هدف ما به تصویرکشیدن افرادیست که امروز آنها از دیروزشان بهتر است.

وی افزود: در گفت و گو با مهمانان از شکست‌ها و ناکامی‌های‌ آنها صحبت می‌کنیم و به موفقیت‌های امروز آنها می‌رسیم.

شیعه ادامه داد: این برنامه بخش‌های مختلفی دارد؛ در بخش اصلی میزبان افراد شناخته‌شده در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و ... می‌شویم که به موفقیت رسیده‌اند و یا حتی جوانانی که در مسیر موفقیت قرار دارند.

شیعه با اشاره به بخش دوم برنامه که «حال خوب» نام دارد؛ گفت: این بخش به نکات انگیزشی و امیدبخش زندگی افراد کمتر شناخته‌شده اختصاص دارد. در این مستندها بخش‌هایی از زندگی افرادی روی آنتن می رود که توانسته‌اند با انجام کارهایی ویژه هم حال خودشان و هم حال اطرافیان‌ خود را خوب کنند. بنابراین انسان‌های موفق خیلی افراد دور از دسترسی نیستند.

این تهیه‌کننده درباره بخش نمایشی طنز این برنامه گفت: بخش نمایشی «امروز رو زندگی کن» موضوعات مختلفی دارد که در این سری با نگاهی طنز به فضای مجازی می‌پردازیم. کارشناسی‌های غیر اصولی در این محیط، تلاش برای گرفتن لایک و کامنت و ... به شیوه‌ای طنز در این بخش مورد بررسی قرار گرفته‌ است.

گفتنی است «امروز رو زندگی کن» برنامه‌ای انگیزشی و امیدبخش از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی ایمان شیعه و زهره غلامی و اجرای محمد نیک‌بین است که روزهای زوج ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه دو روی آنتن می رود و بازپخش آن همان روز ساعت ۲:۳۰ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.