یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما؛

شناسایی استعدادهای جوان اصلی‌ترین رسالت‌ شبکه‌های استانی

علی دارابی

سینماپرس: دارابی در چهارمین نشست شورای عالی بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها بر همکاری با جشنواره عمار و استفاده از تولیدات مردمی تاکید کرد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت حمایت از استعدادهای فرهنگی و هنری جوان در سراسر کشور گفت: یکی از وظایف اصلی رسانه ملی شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان در سراسر کشور است و در این زمینه معاونت امور استان‌های رسانه ملی آماده همکاری با جشنواره عمار است.

وی ادامه داد: بخشی از خلاق‌ترین هنرمندان ما در استان‌ها ساکن هستند که در جشنواره عمار نیز حضور دارند از این رو با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین رسالت‌ها و وظایف شبکه‌های استانی صدا و سیما شناسایی استعدادهای جوان در استان هاست؛ با ایجاد زمینه‌های همکاری می‌توان به این ظرفیت فزاینده توجه ویژه‌ای داشت.

دارابی یکی از بزرگترین سیاست‌های رسانه ملی را تمرکز زدایی و تحقق عدالت رسانه‌ای برشمرد و تصریح کرد: یکی از موارد تحقق این امر همکاری نزدیک بین جشنواره‌های کشوری است.

در ادامه این نشست گزارش اقدامات کمیته های بین‌الملل، مردمی، رسانه ازسوی آقایان مهدی یادگاری، نادر طالب زاده، بیژن مقدم و همچنین اقدامات ستاد استانی جشنواره ازسوی ملا احمدی مدیرکل مرکز اردبیل بیان و پیشنهادات اعضاء مورد بررسی قرار گرفت. بیست وسومین دوره جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما درتابستان ٩٩دراردبیل برگزارخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.