شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

شاه آبادی در آیین دورهمی رادیویی‌ها:

خودباوری کلید ارتقای کیفیت است/ باید این انحصار رسانه‌ای را از بین برد

حمیدرضا شاه آبادی

سینماپرس: شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در آیین دورهمی رادیویی‌ها گفت: امروز دشمن ما همه توان خود را در حوزه رسانه‌ای قرار داده است؛ باید این انحصار رسانه‌ای را از بین برد. همه این اقدامات خوب قابل انجام است اگر خودمان را باور داشته باشیم.

به گزارش سینماپرس، آیین دورهمی رادیویی‌ها با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، پیشکسوتان، مدیران و جمعی از فعالان رادیو برگزار شد.

شاه آبادی معاون صدا در این مراسم گفت: به همت و تلاش شما دوستان اتفاقات خوبی رقم خورده است؛ از ابتدا قرار ما این بود که برای ارتقای رادیو پیشنهادهای خود را ارائه بدهیم. رشد کمی و کیفی رادیو در این سالها به پشتوانه حضور شما بوده و امروز این رسانه در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی افزود: هویت رادیو در مسیر گام نهادن است؛ رادیو توانسته با مخاطب خود ارتباط برقرار و نقش خود را در زندگی شنوندگان به خوبی ایفا کند. رادیو می‌تواند آموزه‌های دینی را در رفتار و کردار مخاطبان خود نهادینه کند؛ می‌تواند کاری کند تا مدیران کشور پاسخگو باشند و اگر بی تدبیری صورت می‌گیرد، آسیب‌های ناشی از این بی تدبیری‌ها کمتر شود. رادیو باید نقش ویژه خود را در سپهر رسانه‌ای کشور ایفا کند.

شاه آبادی عنوان کرد: امروز دشمن ما همه توان خود را در حوزه رسانه‌ای قرار داده است؛ باید این انحصار رسانه‌ای را از بین برد. همه این اقدامات خوب قابل انجام است اگر خودمان را باور داشته باشیم. اگر خودمان را باور داشته باشیم، می‌توانیم نقش آفرین باشیم؛ خودباوری کلید ارتقای کیفیت است. خودباوری قطعاً راه و مسیر نوین را نشان ما می دهد.

معاون صدا در پایان اظهار کرد: باید به درستی در مسیر خودباوری گام برداریم؛ گام مهم ما در این مسیر خودشناسی است، البته خودشناسی به معنای خودفریبی و خودشیفتگی نیست بلکه خودباوری اصلی به معنای اتکا به فطرت انسان است. زمانی که به خودباوری رسیدیم، نتیجه آن مسئولیت پذیری است و همه ما باید نسبت به مسئولیتی که داریم، آگاه باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.