سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

برای دومین دوره؛

رویداد «رویازی» برگزار شد

 نخستین رویداد پیچینگ انیمیشن ایران با عنوان «رویازی»

سینماپرس: پیچینگ انیمیشن «رویازی۲» اصلی‌ترین رویداد پیچ بزرگ تهران با حضور تولیدکنندگان و سفارش دهندگان انیمیشن برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، در رویداد «رویازی۲» که روز دوشنبه ۲۵ آذر با حضور تعداد زیادی از فعالان حوزه انیمیشن از داخل و خارج از کشور برگزار شد، ابتدا سازمان‌ها و شرکت‌های داخلی و خارجی دقایقی به سخنرانی پرداختند و نیازهای تولیدی خود را مطرح کردند و سپس شرکت کنندگان نهایی «رویازی» رودروی سرمایه‌گذاران حاضر در رویداد ایستادند و طرح‌های خود را ارائه دادند.

در ابتدا در بخش پیچ معکوس و جلسه جذب، نبی‌زاده از اداره کل اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، قانعی از سازمان بهزیستی و محمودی‌نیا از سازمان آتش نشانی به عنوان سفارش دهندگان داخلی و الکساندر کِمپی از مدیران استودیو انیمیشن ملنیتسا (MELNITSA)، سووِتلانا بوخارائِوا نماینده شرکت تولیدکننده و توزیع‌کننده کینوفِست (KINOFEST) و ایگور شیبانوف مدیر شبکه تلویزیون اینترنتی مالیش تی‌وی (MALISH TV) به عنوان سرمایه‌گذاران و سفارش دهندگان خارجی سخنرانی کردند و نیازها و خواسته‌های مورد نیازشان برای تولید انیمیشن را مطرح کردند.

در بخش دوم هم ۱۰ طرح انیمیشن در قالب‌های مختلف سریال، سینمایی و ترنس مدیا توسط انیمیشن سازهایی از استان‌های تهران، قزوین، کرمان و اصفهان ارائه شد و علاوه بر سخنرانان پیچ معکوس و جلسه جذب، نمایندگانی از سرمایه گذاران و سفارش دهندگان انیمیشن، VOD ها و اصناف مرتبط با این حوزه، به تماشای پیچ این آثار  نشستند.

بعد از اتمام پیچ‌ها نیز در فضایی که از قبل تعبیه شده بود، ۱۰ گروه شرکت کننده در رویازی، در بخش (B to B)  به طور چهره به چهره با سرمایه گذاران و سفارش دهندگان گفتگو کردند و در فرصت یک ساعته، طرح‌های خود را به طور دقیق پرزنت کردند.

«رویازی۲»، پیچ بزرگ تهران، سه شنبه با برگزاری دور دوم جلسات جذب و پیچ معکوس در صبح و پیچ کاراکتر در بعدازظهر در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی به اتمام می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.