جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به کارگردانی امیر داسارگر؛

«منطقه پرواز ممنوع» ۳ میلیاردی شد

فیلم منطقه پرواز ممنوع

سینماپرس: میزان فروش کشوری فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تاکنون از ۳ میلیارد تومان عبور کرده است.

به گزارش سینماپرس، اکران مردمی فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد در مدت زمان ۴۱ روز در قالب ۶۸۱ سانس در شهرهای فاقد سینمای سراسر کشور انجام شده است که تا امروز با ثبت رکورد ۱۰۰ هزار و ۹۳۷ مخاطب به فروشی معادل ۴۱۳ میلیون تومان دست پیدا کرده است.

به گفته حجت غیب الله‌زاده مسئول سایت «عماریار» که پخش سیار فیلم «منطقه پرواز ممنوع» را نیز بر عهده دارد، این فیلم تا امروز در ۲۷ استان و ۱۲۲ شهر و روستا برای مخاطبان و مردم محروم از داشتن سالن سینما اکران شده است که در این میان بیشترین مخاطب اکران خود را در روستای نورآباد ممسنی استان فارس با ۵۹۰ نفر تجربه کرده است.

وی همچنین گفت: بیشترین سانس‌هایی که فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» اکران شده به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی با ۱۷۹ سانس و ۲۶ هزار و ۲۲۲ نفر، فارس، با ۶۸ سانس و ۱۱ هزار و ۵۴۳ نفر، گیلان با ۵۹ سانس و ۸ هزار و ۹۲۰ نفر، اصفهان با ۵۱ سانس و ۶ هزار و ۶۳۱ نفر، حومه تهران با ۴۵ سانس و ۶ هزار نفر، خوزستان با ۳۰ سانس و ۴ هزار و ۵۸۱ نفر و همدان با ۲۷ سانس و ۴ هزار و ۵۷۳ نفر تعلق دارد.

مسئول سایت «عماریار» ادامه داد: در میزان فروش نیز خراسان رضوی با ۶۶ میلیون و ۲۳۳ هزار تومان در رتبه نخست قرار دارد و بعد از آن استان فارس با ۵۱ میلیون ۷۵۳ هزار تومان، گیلان با ۴۴ میلیون و ۶۳۴ هزار تومان، حومه تهران با ۳۵ میلیون تومان، اصفهان با ۳۲ میلیون تومان و خوزستان با ۲۱ میلیون تومان بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

غیب‌الله‌زاده در پایان با اشاره به برخی از اکران‌های خاص این فیلم اظهار کرد: «منطقه پرواز ممنوع» تا امروز برای ۴۳۷ نفر از دانش آموزان شهر سیل زده معمولان لرستان، ۳ هزار نفر از مردم میاندوآب آذربایجان غربی، ۱۰۰۰ نفر از مردم آستانه اشرفیه گیلان، ۱۰۰۰ نفر از مردم رودسر گیلان، دانش آموزان عشایری خرم آباد، ۸۰۰ نفر از مردم روستاهای شهرستان نهاوند و ۸۰۰ نفر از مردم شهرستان رامهرمز نیز اکران شده است.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در هفته گذشته فروش یک میلیاردی را تجربه کرد. این فیلم تاکنون در شهرهای سینمادار و بدون سینما بیش از ۳ میلیارد تومان بلیت فروشی داشته است. پیش‌بینی می‌شود در هفته‌های آتی استقبال از این فیلم نوجوانانه همچنان ادامه داشته باشد و رکوردهای جدیدی ثبت کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.